جمعه , 10 فروردین 1403

انتقاد استاندار البرز از پایین بودن کیفیت نان در استان

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مناطق پرجمعیت، شهرک های مسکونی و صنعتی و نقاط متمرکز حضور اتباع بیگانه که فاقد نانوایی هستند، کانتینرهای نان پزی ایجاد شود تا مردم برای تهیه نان با مشکل مواجه نشوند.

عبداللهی گفت: نانوایان، جامعه زحمتکش و عموما منصفی هستند و ضرورت دارد که با اندک کسانی که تخلف کرده و نان آنها کیفیت لازم را ندارد برخورد شود.

استاندار البرز گفت: از اتحادیه نانوایان انتظار می رود که با خیرین ارتباط برقرار کنند و در مناطق کم برخوردار نان رایگان توزیع نمایند.

وی تاکید کرد: باید انبارهای کالاهای اساسی در استان البرز پر باشد تا در مناسب هایی همچون شب عید و ماه مبارک رمضان با افزایش تقاضا غافلگیر نشویم.

استاندار البرز  با اشاره به اینکه این استان در شرایط کنونی در رابطه با تامین کالاهای اساسی مشکلی ندارد، ادامه داد: ضرورت دارد که مسئولان مربوطه با تشریح شرایط استان نسبت به افزایش کالاهای اساسی استان با نرخ دولتی و در قالب تنظیم بازار اقدام کنند.

عبداللهی گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان البرز باید هماهنگ و منسجم عمل کنند و با اتخاذ تدابیر لازم از هر گونه تنشی در بازار پیشگیری نمایند.

وی افزود: ضرورت دارد که مدیران استان به حوزه تحت امر خود تسلط کامل داشته باشند و با نظارت جدی و پیش بینی دقیق از بروز هر گونه کمبود و تخلف جلوگیری کنند.

استان البرز حدود سه هزار نانوایی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …