سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

حوادث کرج یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت

«محمد جمشیدی»  روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بامداد امروز برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تریلر حامل گاز در آزاد راه کرج – قزوین و در محدوده ۴۵ متری داخل پایانه اتوبوسرانی کرج  سبب جانباختن راننده خودرو سورای شد .

وی خاطرنشان کرد: سرعت بالای خودروسورای «بی. ام. و»  BMW  انحراف به کنارگذر پایانه این حادثه را رقم زد و سبب جانباختن راننده ۳۰ ساله  این خودرو شد .

جمشیدی  بیان داشت: حادثه دوم نیز ساعت ۴:۱۷ بامداد امروز  در پل محمد شهر کرج مقابل نمایندگی ایران خودرو  رخ داد که در این حادثه خودرو سورای ۴۰۵ با قطار مسافربری برخورد کرد.

این مسوول اظهارداشت: بلافاصله  ماموران آتش نشانی کرج برای امداد رسانی به  محل حادثه  اعزام شدند  که خوشبختانه  در این حادثه به هیچ  کس آسیبی وارد نشد.

وی  افزود:حادثه سوم نیز حریق واحد مسکونی در بلوار باغستان گلستان ۹ شهر کرج  بود که سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان داشت: آتش سوزی در طبقه اول ساختمان پنج طبقه که  حدود ۱۵۰ متر مساحت داشت رخ داد و بر اثر دود زیاد در راه پله ها ۱۰ نفر از ساکنان طبقات با کمک آتش نشانان از محل خارج  و به محل ایمن منتقل شدند.

این مسوول یادآور شد: مصدومان این  حادثه  یک پسر بچه ۹ ساله و ۲ مرد  ۲۳ و ۵۰ ساله بودند که تحویل نیروهای اورژانس البرز شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: اقدام به موقع آتش نشانان سبب شد تا از سرایت حریق به سایر واحدهای مسکونی فوقانی  پیشگیری شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …