یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

یاد شهدای مدافع حرم گیلان در آستارا گرامی داشته‌ شد

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان شامگاه پنجشنبه در آئین گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان در مسجد آبروان آستارا گفت: شهدا بر اساس موازین دینی تربیت یافته بودند و جان خود را در راه دفاع از مردم و میهن نثار کردند.
سرهنگ احمدرضا منشوری افزود: شهدای ما از نسل جوان بودند اما در همان دوران جوانی به درجه ای از ایمان و اخلاص رسیدند که حاضر شدند جان خود را فدای اسلام و انقلاب کنند.
وی اضافه کرد: باید در تاریکی دنیا چراغ فکر خود را روشن کنیم و به مادیات و جذابیت های زودگذر پشت کنیم تا در مسیر شهدا قرار بگیریم و دنباله رو صادقی برای آنان باشیم.
وی بیان کرد: شهدا با روحیه ظلم ستیزی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و همین سبک و روش در خانواده های شهدا هم جاری است و ملت همیشه در صحنه، باید در مسیر آن مردان آسمانی حرکت کنند.

منشوری ادامه داد: خوشبختانه ملت آگاه ایران به عهد و پیمان خود با شهدا و ولایت فقیه پایبند هستند و مسئولان با تبعیت از مرام شهدا، باید فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت شمارند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: عزت و عظمت اسلام در سایه دفاع از ارزش ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده و ارزش شهدای مدافع حرم منحصر به دفاع از حرم نیست، بلکه آنها با الهام از امام (ره) در برابر گروه های تکفیری تحت حمایت استکبار ایستادند.   

بمناسبت هفته بسیج، امروز مزار شهیدان آستارا با حضور مسئولان و جمعی از اهالی، غبارروبی و گلباران شد و سپاه ناحیه آستارا با همکاری خیران برای نیازمندان بسته های معیشتی توزیع کرد و در مسجد جامع این شهرستان نیز محفل انس با قرآن برگزار شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …