یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

صدرنشینی سایپا در لیگ والیبال زنان

به گزارش ایرنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای رفسنجان، شیراز، تهران (دو دیدار) و اصفهان پیگیری شد.

تیم‌های پیکان، سایپا، ستارگان فارس، ذوب‌آهن اصفهان و مهرسان در هفته ششم لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند.

در پایان این هفته تیم‌های سایپا تهران از رتبه دوم به صدر جدول صعود کرد و ذوب‌آهن و باریج اسانس کاشان در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم‌های پیکان و ریف در نخستین مسابقه این هفته از رقابت‌ها در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد خود در این مسابقات به دست آورند و ۱۲ امتیازی شوند اما تیم ریف در همچنان بدون برد و با یک امتیاز در رتبه نهم جدول این مسابقات باقی ماند.

در دیگر مسابقه مهم این هفته تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی در سالن ۹ دی رفسنجان میهمان مسی‌ها بود. نارنجی‌پوشان با پنج برد و ۱۴ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشتند و با شکست حریف در این مسابقه، ۱۷ امتیازی شدند و به ششمین برد خود دست یافتند. مس رفسنجان هم چهارمین شکست فصل خود را تجربه کرد.

در سومین دیدار این هفته از لیگ برتر زنان، تیم ستارگان فارس میزبان والیبال بانوان ورامین بود و سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا به چهارمین برد خود دست یابد.

نماینده استان فارس با کسب این پیروزی یازده امتیازی شد و جایگاه پنجمی جدول را برای خود تثبیت کرد. تیم والیبال بانوان ورامین هم همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر باقی ماند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن به مصاف باریج اسانس کاشان رفتند.

در این مسابقه ذوبی‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا ششمین پیروزی متوالی را کسب کنند و ۱۷ امتیازی شوند، اما به دلیل تفاوت معدل ست‌ها صدر جدول را به سایپا دادند.

در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر زنان و در خانه والیبال تهران دو تیم مهرسان و جوانان زرتشتی یزد به مصاف یکدیگر رفتند. مهرسان در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا سومین برد خود را جشن بگیرد.

مهرسان با این برد و کسب هشت امتیاز، به رتبه ششم جدول آمد و جای مس رفسنجان را گرفت. نماینده یزد نیز با یک برد و سه امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.
نتایج کامل دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

پیکان تهران ۳ – ریف اصفهان صفر (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵)

مس رفسنجان صفر – سایپا تهران ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۱۳ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)

ستارگان فارس ۳ – والیبال بانوان ورامین صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۰)

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – باریج اسانس کاشان ۲ (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷، ۱۸ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۸)

مهرسان ۳ – جوانان زرتشتی یزد صفر (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳)

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …