پنجشنبه , 9 فروردین 1403

بارش باران راه های البرز را لغزنده کرده است

سروان مسعود خانجانی روز پنجشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  در خصوص وضعیت ترافیک در راه های البرز خاطرنشان کرد: اکنون در خط شمالی آزادراه کرج – قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلای کرج  ترافیک سنگین است . 

وی گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان  جاده های کوهستانی است.

مدیر کل هواشناسی البرز نیز اعلام کرد که رگبار باران،  رعد و برق و کاهش دما برای آسمان این استان تا سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی  اظهار داشت:بر اساس هشدار هواشناسی سطح زرد و نارنجی که در روزهای گذشته صادرشد،‌تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حکایت  از فعالیت سامانه تندری در استان البرز همراه با  وزش باد، رگبار شدید باران ، رعد و برق و روند کاهش محسوس دما  دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: آسمان امروز البرز قسمتی تا تمام ابری، مه رقیق، به تدریج وزش باد و رگبار و رعد و برق دمای کمینه و بیشینه بین ۹ تا ۲۱ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۴۰ کیلومتر در ساعت است.

بهارونداحمدی ، هوای فردا جمعه البرز را ابری، رگبار شدید و رعد و برق، ارتفاعات رگبار باران و برف و رعدو برق پیش‌بینی کرد و گفت: دمای کمینه و بیشنیه البرز بین هفت تا ۱۲ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۱ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …