شنبه , 1 اردیبهشت 1403

ایران تنها تولیدکننده “سان‌روف” در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در مراسم تقدیر از کارگران نمونه استان البرز با ذکر این نکته که “یادمان نرود از مهمترین جهادها جهاد در عرصه اقتصادی است” اظهار داشت: در این برهه که جبهه استکبار به‌خط شده است تا بتواند جبهه اسلام را شکست دهد این شما کارگران و کارآفرینان و صنعتگران هستید که در خط مقدم اقتصادی اجازه نمی‌دهید این کار دشمن عملیاتی شود.

وی افزود: ایرادات امروز به صنعت خودروسازی را نباید به شما و برخی قطعه‌سازان که همسو با این صنعت در دنیا پیشرفت و تولید داشته‌ و دارید نسبت داد، باید به شیوه مدیریت و عدم اقدام کار جهادی برخی مسئولان در حوزه خودروسازی ایراد گرفت.

رامین ربیعی مدیرکل صمت استان البرز در همین ارتباط با اشاره به صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنایع گفت: با برنامه‌ای که تدوین شده و در دست اجرا است به‌زودی از طولانی شدن روند اداری مسائل و موارد صدور مجوزها و پروانه‌های بهره‌برداری جلوگیری خواهد شد و تلاش می‌کنیم این بخش در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد تا کارفرمایان وقت بیشتری برای افزایش تولید و رسیدگی به کارگران خود داشته باشند.

وی اضافه کرد: در برنامه است که امور در دولت الکترونیک دنبال شود و فرآیندهای مرتبط با این بخش با هدف تسریع و تسهیل در روند تولید الکترونیکی پیگیری شود.

رضا رضایی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به هجمه‌های ایجادشده علیه صنعت خودروسازی کشور بیان کرد: در شرایط سخت تحریمی و با تلاش قطعه‌سازان و شرکت‌های خودروساز سال گذشته توانستیم 900 هزار خودروی داخلی در کشور تولید کنیم و جای شگفتی دارد که این مهم دیده نمی‌شود که در جنگ اقتصادی، تحریم‌های کمرشکن و قفل شدن پول‌ها در بانک‌های بین‌المللی قرار داریم و کشتی‌های حمل بار به‌سختی در بندرگاه‌ها پهلو می‌گیرند و مراودات به‌سختی انجام می‌شود.

وی افزود: با همه توان توانستیم صنعت قطعه‌سازی خودرو را در گروه صنعتی آذین خودرو هوشمندسازی و رباتیک کنیم و تنها تولیدکننده “سان‌روف” در خاورمیانه هستیم و پنجمین کشور تولیدکننده ecu در دنیا که دانش آن را تولید کرده است.

رضایی گفت: در دوران تحریم و متعاقب آن کرونا دشواری‌های بسیاری را شاهد بودیم اما در همین فضای طاقت‌فرسا توانستیم افتخارات بسیاری را در حوزه قطعه‌سازی رقم بزنیم که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح+

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …