پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: نباید به فضای مجازی تنها به‌عنوان تهدید نگاه کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، به نقل از روابط عمومی امام جمعه کرج، آیت‌الله حسینی‌همدانی در خطبه نماز عید فطر کرج با تبریک حلول ماه شوال،  اظهار داشت: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز قدس چشم دشمنان را کور کرد و به آنان این پیام را داد که  پیوند بین  نسلی برقرار است.

وی  با تأکید بر اینکه در این روزهای حساس که عده‌ای از سران کشورهای منطقه به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل پلید و منحوس هستند مردم دنیا و بخصوص ایران ثابت کردند  فلسطینیان تنها نیستند، افزود:   مردم انقلابی ایران مثل روز اول پرنشاط و جهادی، از ارزش‌ها و آرمان‌هایش در مقابل زورگویان پلید عالم دفاع کرده و سرسوزنی عقب‌نشینی نمی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره لزوم جهاد تبیین بیان کرد: یکی از مصادیق بارز مجاهدان عرصه تبیین  مبارزه با تحجر است و با تبحر و ژرف‌نگری عرصه فکری و عقیدتی جامعه می توان جلوی انحراف و تحریف را گرفت.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه معلمان زحمتکش مشکلاتی دارند که باید در این زمینه اهتمام لازم انجام شود، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خرج کردن در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری است، ، البته خود عزیزان هم باید مواظب باشند به‌عنوان مطالبات صنفی مورد سوءاستفاده معاندان قرار نگیرند و از مجاری قانونی مسائل خودشان را پیگیری کنند.

وی گفت: معلمان بزرگوار روحیه امید و اعتلا را در فرزندان خودشان زنده کنند و عزت و عزتمندی را در آن‌ها تقویت کنند و بر تلاش برای استقلال کشور تأکید کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین به تصویر کشیدن آثار تقویت تولید ملی برای از بین بردن و یا کم کردن چالش‌های اقتصادی و بهبود رفاه اجتماعی در سطح کشور است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه ما از دستورات دینی یاد گرفتیم که نباید فرصت را از دست بدهیم و باید بحران را به فرصت تبدیل کنیم ، گفت: بنابراین نباید به فضای مجازی فقط به‌عنوان تهدید نگاه کرد ولو فرصت‌های زیادی ازدست‌رفته اما توان و قدرت جبهه فرهنگی کشور آن‌قدر بالا است که بتواند با زمان‌شناسی دقیق و اقدام هوشمندانه، جلوی دیکتاتوری رسانه‌ای مستکبرین را بگیرد.

وی  با اشاره به سرود «سلام فرمانده»  تاثیرات آن در فضای مجازی، گفت: این سرود در عرصه جهانی بازتاب داشت و نشان از قدرت و توان داخلی در ساخت آثار فاخر و فرهنگی داشت.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …