شنبه , 1 اردیبهشت 1403

استاندار: زیر ساخت های برقراری امنیت اجتماعی در البرز ارتقا می یابد

به گزارش شامگاه شنبه  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با فرماندهی نیروی البرز افزود: به طور قطع با توجه به شرایط خاص و حساس البرز، برقراری نظم و امنیت نیازمند جدیت و تلاش شبانه روزی و مجاهدت های نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: قدردان این حضور ارزشمند هستیم چراکه با فرماندهی مقتدر و مجموعه نیروی انتظامی استان البرز اقدامات بزرگی در حوزه برقراری نظم و امنیت رقم خورد.

عبداللهی گفت: نیروهای خدوم انتظامی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به حفظ و حراست از نظام و مردم اقدام می کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و فراوانی دارند و مقام معظم رهبری همواره از برقرار کنندگان نظم در کشور قدردانی می کنند.

وی افزود: چاره اندیشی در خصوص آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه های بنده و نیاز استان البرز و مطالبه مردم است که با کمک نیروی انتظامی می توانیم کارهای بزرگی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

عبداللهی گفت:  بر این اساس می توانیم با کوله باری از تجربه، آسیب ها و ناهنجاری های حاشیه نشینی را مورد بررسی و چاره اندیشی قرار دهیم.

استاندار البرز گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری البرز، تمام فرمانداری های این استان تشکیل می شود و برنامه محور برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …