مرتضی نیکرو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر همین اساس کمیسیون رسیدگی به شکایات از تأسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی استان البرز برگزار شد.
وی اظهار داشت : در این کمیسیون که با حضور اعضای کمیسیون در دفتر معاونت تشکیل شد به تعدادی از شکایات واصله از واحدهای پذیرایی و تأسیسات گردشگری رسیدگی شد.
معاون گردشگری البرز بیان داشت: گرانفروشی و عدم ارائه خدمات مطلوب و مناسب از جمله عمده موضوعات شکایات مطروحه بود که در این جلسه بررسی شد.
نیکرو در ادامه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و تشدید نظارتها افزود: با خاطیان و واحدهای متخلف با تذکر کتبی و صدور اخطار برخورد میشود.
وی همچنین با تأکید بر صیانت از حقوق گردشگران و مسافران تصریح کرد: مقرر شد کارشناسان مربوطه نرخ خدمات در تأسیسات گردشگری البرز را با هدف همسانسازی نرخنامه بررسی کرده و نتیجه را در اسرع وقت متعاقبا اعلام کنند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.
استان البرز حدود ۱۶۰ واحد پذیرایی و خدمات گردشگری دارد.