پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

شام غریبان سیدالشهدا (ع) و همنوایی البرزی ها با اسرای کربلا

هزاران از عزاداران حسینی در مناطق مختلف استان البرز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و کرونایی ، در شام غریبان حضرت سیدالشهدا(ع) با اسرای دشت کربلا همنوا شدند و در سوگ سرور و سالار شهیدان نینوا اشک ماتم ریختند.

مردم عزادار حسینی در قالب هیات های مذهبی با برگزاری آیین های ویژه متفاوت با سال های قبل در سوگ شهادت حضرت حسین بن علی (ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.

فریاد یا حسین (ع) و یا ابوالفضل العباس (ع) عزاداران حسینی بار دیگر در آسمان البرز طنین انداخت  و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با آه وناله های اسرای کربلا همنوا شدند.

آیین های سوگواری ماه محرم امسال در مناطق مختلف استان البرز با توجه به شیوع ویروس کرونا با سبک و روش های خاصی برگزار شد و شیفتگان حضرت سیدالشهدا(ع) به رغم محدویت های کرونایی  شکوه و عظمت خاصی به آیین های مذهبی این ماه بخشیدند.

برگزاری آیین های نذر خون و کمک به نیازمندان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جلوه های معنوی در حاشیه عزاداری ماه محرم البرز بود.

مردم عزادار حسینی در شام غریبان حضرت سید الشهدا (ع) برای تعجیل در ظهور امام عصر (عج) ، شفای بیماران ، برآورده شدن حاجت های نیازمندان و شکست جبهه باطل دست به دعا برداشتند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …