سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

البرز برای توسعه نیازمند اعتبارات بیشتری است

علی حدادی روز چهارشتبه در آیین تجلیل از دانشجویان جهادگر عرصه کرونا گروه جهادی منتظران صالح المهدی( عج ) البرز افزود: پیگیری های لازم در بحث بودجه، کمبود نیروی انسانی و پزشک متخصص در البرز صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود امکانات پزشکی  نیز مشکلات البرز در این زمینه با وزیر بهداشت مطرح شده و حتی در جلسه ای با رییس جمهوری این مسایل عنوان شد.
حدادی تاکید کرد: دانشجویان جهادگر عرصه کرونا با روحیه تفکر  بسیجی و تفکر جهادی در دوره های مختلف زمانی تاثیرات بسزایی در سلامت عموم داشتند و امروز نمایندگان مجلس به جد پیگیر مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان این بخش هستند.
 وی یادآورشد: تاکنون ویروس کرونا  جان بیش از ۶ هزار شهروند البرزی را گرفته  کهبا حضور جهادی جامعه پزشکی توانستیم بر بسیاری از مشکلات فایق آییم.
نماینده  چهارباغ، نظرآباد،ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بارعایت پروتکل های بهداشتی  و اجرای طرح واکسیناسیون در دولت سیزدهم   با تمام سختی های تحریم توانستیم اقدامات موثری را در مقابله با این ویروس داشته باشیم.
حدادی گفت: مشارکت مردم و  می تواند راهگشا باشد و فناوری که در زمینه های مختلف است همراه  با بهترین جوانان در بخش های مختلف اثر گذار خواهد بود.
وی افزود: برای اولین بار مواد اولیه انسولین در البرز  به بهربرداری خواهد رسید و مصوبات خوبی در حمایت دانشجویان تصویب شده است.
رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان البرز با حدود سه میلیون و ۵۰۰ نفر جمعیت دارای ظرفیتهای بسیاری است که باید از آنها در جهت توسعه بهره برد.

در پایان این آیین از دانشجویان جهادگر به واسطه اقدامات جهادی در مقابله با ویروس کرونا تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …