چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

معاون رییس جمهور: کارگروه پیگیری مصوبات سفرهای استانی فعال می شود

به گزارش ایرنا سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: هفته گذشته در جلسه هیات دولت مصوب شد کارگروهی روند اجرای مصوبات سفر را دنبال کند.

وی اظهار داشت: ممکن است به دلیل تنوع بالای کار و وظایف مختلف دستگاه ها در روند اجرای مصوبات سفر وقفه ایجاد شود که با فعالیت این کارگروه، اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: رییس جمهور بر عمل به وعده ها تاکید دارد و کارهای خوبی در دست اقدام است اما تاکید بر این است تا اتمام کارها و به ثمر رساندن پروژه ها تبلیغات و اطلاع رسانی نشود و مسئولان صادق الوعد باشند چراکه مردم از وعده های عمل نشده در دولت های گذشته گلایه دارند بنابراین نباید سرمایه های اجتماعی آسیب ببیند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: گاهی فرهنگ به دلیل مشکلات معیشتی و گرفتاری اقتصادی به حاشیه می رود ولی باید بر آن تاکید کرد و جلسات شوراهای فرهنگ عمومی راهبردی و موثر برگزار شود.

حسینی تاکید کرد: در این راستا باید تقسیم کار و هم افزایی صورت گیرد و علاوه بر اقدامات عمومی، برنامه های مختص هر استان طراحی و اجرایی شود.

وی اظهار داشت: اعضای دولت شبانه روزتلاش می کنند و انتظار دارند مدیران سطوح مختلف نیز جهادی کار کنند و اجازه ندهند تبلغیات گسترده دشمن اثر منفی بر خدمات نظام و روحیه ملت بگذارد.

وی تصریح کرد: رسانه های معاند در راستای مایوس کردن مردم تلاش می کنند بنابراین باید تلاش صادقانه ای صورت گیرد و موانع توسعه با هماهنگی برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان  و امام جمعه خرم آباد نیز با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: مردم این استان در صحنه های مختلف نشان داده اند پای ارزش های انقلاب و اسلام هستند و در عین حال برخی محرومیت های مزمن استان را آزار می دهد .

وی افزود: اکنون مردم به دولت مردمی آیت الله رئیسی دل بسته اند و انتظار می رود که نگاه ویژه‌ای برای حل مشکلات استان وجود داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …