پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

دومین مرکز بزرگ واکسیناسیون کشور در البرز راه اندازی شد

عزیزاله شهبازی استاندار البرز  در آیین گشایش مرکز واکسیناسیون شهرستان فردیس با تبریک هفته دولت و روز پزشک  گفت: با توجه به اهمیت واکسیناسیون کرونا ، این مقوله به عنوان برنامه اولویت دار در راس برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی بیان داشت : مرکز واکسیناسیون شهرستان فردیس پس از تهران دومین مرکز بزرگ کشور است که  امروز برای خدمات رسانی سریع به ساکنان این شهرستان پرجمعیت فعالیت خود را آغاز کرد ضمن آنکه برای توسعه آن با یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین  هماهنگی شده است.

شهبازی با قدردانی از حمایت های مدیر مجموعه تجاری اداری اکومال فردیس  برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در این شهرستان گفت :  بیش از ۸۰ درصد کار راه اندازی این مرکز توسط مدیریت مجموعه اکومال انجام شده است.

استاندار البرز همچنین با تشکر  از  تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان  برای پیشبرد امر واکسیناسیون  گفت: امروز این استان  رتبه اول کشور را در واکسیناسیون  گروه های هدف کسب کرده است.

وی بیان داشت : قرار است روزانه بیش  از یک هزار و ۲۰۰ نفر در مجموعه اکومال فردیس علیه کرونا واکسینه شوند.

استاندار البرز یادآور شد: اکنون  ۲۷ مرکز واکسیناسیون در استان البرز وجود دارد که هفت مرکز بیشتر از استاندارد کشوری در اختیار استان قرار دارد.

وی  گفت:  تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار دز واکسن در استان البرز تزریق شده و البرز از حیث دارو و واکسن کمبودی ندارد.

شهبازی افزود: اکنون  ورودی مراکز درمانی استان  از بیماران کرونایی کمتر شده است و  اگر مردم بیشتر رعایت کنند در حال گذر از پیک پنجم هستیم .

شهرستان فردیس با بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …