جمعه , 10 فروردین 1403

جشنواره انار کرج تمدید شد

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تمدید ۲ روزه نخستین جشنواره انار در پارک ملی ایران کوچک خبرداد.

جشنواره انار کرج تمدید شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیمان بضاعتی پور گفت: جشنواره انار با استقبال مناسب شهروندان مواجه شده است و همین امر باعث شد مهلت بازدید آن تا روز یکشنبه ۲۶ دی تمدید شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج جلب رضایت شهروندان است که امید می‌رود شهروندان و بازدید کنندگان از این جشنواره لذت کافی را برده باشند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این که جشنواره‌های فرهنگی و هنری به شهر‌ها هویت می‌بخشند اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌های رویداد محور می‌تواند گامی مثبت در جهت تثبیت جایگاه کلان‌شهر کرج به‌عنوان ایران کوچک و سرزمینِ قومیت‌ها و گویش‌های ایرانی باشد.

بضاعتی پور با بیان این که هنرمندان زیادی در حوزه صنایع‌دستی آثار هنری و محصولات تولیدی خودرا در رشته‌های چرم دست‌دوز، سفال، منبت، معرق، رودوزی‌های سنتی، نقاشی روی شیشه، تابلو‌های شنی، لباس‌های محلی، نقاشی روی پارچه، زیورآلات سنتی و همچنین سوغات و غذا‌های محلی در این نمایشگاه عرضه می‌دارند گفت: نخستین جشنواره انار و خرمالوی شهر کرج علاوه بر کارآفرینی و رونق اقتصادی توانسته زمینه وسیعی را برای ارتباط و عرضه و تقاضا مستقیم بین هنرمندان و مخاطبان هنردوست ایجاد کند.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: تبلورهنر و معماری اصیل ایرانی-اسلامی در پارک ملی ایران کوچک و احداث هنرمندانه ۱۳ خاستگاه و زیست‌بوم اقوام ایرانی در این مجموعه دست‌به دست هم داده تا مردم کرج و سایر استان‌ها به بازدید از این مجموعه علاقه‌مند شوند.

اولین جشنواره خرمالو نیز در پارک ملی ایران کوچک از دهم تا دوازدهم آذرماه برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …