سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

۵۰ طرح عمرانی در کرج آماده بهره برداری شد

غفور قاسم پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای اتمام و اجرای این پروژه ها بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: از مجموع  این تعداد ۴۵ پروژه در بخش دولتی و پنج پروژه مربوط به بخش خصوصی است. 

فرماندار کرج گفت: در این هفته به صورت نمادین و گزیده شده ۲ پروژه با حضور مسوولان در حوزه های دارویی و آموزشی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

قاسم پور بیان داشت: با افتتاح پروژه های هفته دولت در بخش دولتی ۲۵۰ فرصت شغلی و در بخش خصوصی نیز برای ۱۶۰  نفر اشتغال زایی می شود.

احداث مرکز امداد و نجات، شبکه فاضلاب خط چهار حصار،  احداث مدرسه ۶ کلاسه نساء، پروژه کارخانه تولید نان در کرج، مرکز دارویی مهرسام دارو، بهینه سازی ۶۷.۵  کیلومتر شبکه فشار برق ضعیف روستایی و شهری در کرج بمنظور جلوگیری از ضعف ولتاژ، تأمین برق۸۳۲ واحد کارگاهی، در بخش دولتی نوسازی و تجهیز و تکمیل ۱۳ مدرسه، احداث مجتمع آبرسانی شهدای مدافع حرم، تجهیز و بهره برداری چاه های آبی در کرج،احداث ساختمان منابع طبیعی،اجرای طرح های روستایی ولایت رود، آزادبر، سرک، گرمدره، محمدشهر، ماهدشت، مهرشهر، شهرستانک، حسنکدر، عملیات آبخیزداری نساء بخشی از پروژه هایی است که هفته جاری در شهرستان کرج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …