سه شنبه , 1 خرداد 1403

معاون سیاسی استانداری : ۲۸ حادثه طبیعی در البرز ثبت شده است

نور محمد فردی روز دوشنبه در مانور زلزله  متمرکز استانی که در دبیرستان قلم چی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزارشد، افزود: باید آمادگی استان البرز  را برای مواقع بحران با توجه  به آموزش نکات ایمنی و پیشگیری و فراهم آوردن زیرساخت های مناسب بالا ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از آمادگی لازم برای مواقع بحرانی مثل سیل و زلزله که قابل پیش بینی نیست برخوردار باشیم تا از خسارت مالی و جانی پیشگیری شود.

وی بیان داشت: فلسفه برگزاری مانور زلزله در مدارس نیز آماده کردن دانش آموزان برای رفتارآگاهانه در مواقع بحران و حتی کمک کردن به دیگران است.

فردی تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات به مردم در مواقع بحرانی و بروز حوادث باید آماده باشند تا در زمان کوتاه مردم از کمک های امدای و خدماتی بهره مند شوند.

وی یادآورشد: برگزاری مانور موجب ارزیابی دستگاه های خدمات رسان و امدادی می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با همکاری هلا احمر در مدارس طرح دادرس را به دانش آموزان آموزش می دهد،اضافه کرد: هدف از برگزاری مانور و یا طرح دادرس بالا بردن آمادگی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزادامه داد: دانش آموزان با آموزش هایی که می بینند چگونه حفاظت کردن از خود در مواقع بحرانی را یاد می گیرند و آن را به اعضای خانواده و دیگران انتقال می دهند.

وی عنوان کرد: برای عملکرد کیفی و به موقع دستگاه ها در مواقع بحرانی باید وظایف تعریف شده باشد.

فردی تاکیدکرد: امروز دانش آموزان مانور زلزله را با کیفیت بالا انجام دادند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …