سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

۳ هزار میلیارد تومان در حوزه راه به استان اختصاص یافت

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر هیئت دولت به استان البرز گفت: ۳ هزار میلیارد تومان بودجه در حوزه راه به استان اختصاص یافته و با اختصاص این اعتبار تحول بزرگی در حوزه راه البرز ایجاد می شود.

۳ هزار میلیارد تومان در حوزه راه به استان اختصاص یافتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رستم قاسمی با بیان اینکه باید در اجرای پروژه های استان سرعت بیشتری لحاظ شود افزود: کمبودهای رفاهی زیادی مثل مدرسه، کلانتری و بیمارستان در شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ماهدشت وجود دارد که تلاش می شود با برنامه ریزی های لازم کسری ها برطرف شود.

او با انتقاد از اینکه ما در کشور به جای شهر سازی به سمت مسکن سازی رفتیم افزود: ما در اکثر شهرهای جدید با نارضایتی مردم در بخش خدمات مثل مدرسه ، راه ، درمانگاه و فضای سبز مواجه هستیم که در نهضت ملی مسکن همزمان نیازهای عمومی هم پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه کلنگ زنی ۱۷ هزار و ۱۹۰ واحد نهضت ملی مسکن استان گفت: تلاش می شود تا ۲ ماه آینده اقدامات اجرایی انجام شود و تا شهریور ماه دولت به بخش عمده ای از تعهدات خود عمل کند.

قاسمی در سفر خود به استان همچنین از پروژه احداث کنار گذر شمالی پل فردیس، قرارگاه پلیس راه استان، مترو، بیمارستان، ساختمان کلانتری ، درمانگاه شهر جدید هشتگرد، بیمارستان ۲۶۰ تخت سیدالشهدا و اراضی شمال غرب کرج بازدید کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …