جمعه , 7 اردیبهشت 1403

۳۰۰ نفر از جوانان اندیشمند برای حل مشکلات البرز گردهم آمدند

 امین جلال منش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه وضع موجود در خیلی از امور اصلا رضایت بخش نیست و رویداد پیشران میدان البرز سرآغاز یک تحول است تا بتواند زمینه ساز حضور و مشارکت جوانان مومن دانا، مجرب و پرانگیزه ای باشد که با توجه به باور و توانایی‌هایی که دارند در زمینه های مختلف مسیر تحول در استان را پرقدرت بپیمایند.
وی ادامه داد: دبیرخانه رویداد پیشران میدان البرز پذیرای مدیران، کارگزاران، فعالان و اندیشمندان جوانی است که برای طی کردن فاصله بین واقعیات استان در امورزیربنایی، فرهنگی، سیاسی، امور تربیتی، امور خانواده، امور صنعتی و اقتصادی، امور اجتماعی و علم و فناوری برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش جهادی و عالمانه ای دارند.
جلال منش گفت: بنابراین تلاش شد با ثبت نام نخبگان در امور مختلف تخصصی تلاش های تازه ای برای تحول در البرز صورت گیرد که ازمجموع ۳۰۰ نفر نخبه ثبت نام شده ۱۹۰ نفر دارای مدارک کامل بودند و مابقی داوطلبان در دست بررسی است.
وی تاکید کرد: این رویداد به دنبال شناساندن جوانان تحول گرا شامل جوانان جهادی و دارای دانش تحول همیشه آماده برای رسیدگی به مسایل  مردم و کشور است که می توانند نقش آفرینی موثری را در حل مشکلات ایفا کنند و از همه جوانانی که دارای توان و تجربه ایجاد تحول در نظام مسائل و محورهای پیشران میدان هستند دعوت می شود در پنل ها و بخش های تخصصی رویداد شرکت و مشارکت کنند.
جلال منش مسایل مدنظر رویداد پیشران میدان را در سه بخش اساسی خدمات فردی، خانواده و زیست بوم و موارد مربوط به این سه حوزه عنوان کرد. 
وی همچنین تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم از واقعیات استان به سوی باید ها و وضع مطلوب گام موثری برداریم و با حضور جوانان دانا، پرانگیزه و مجرب که پیشرانان میدان هستند، از واقعیت هایی که رضایت بخش نیست عبور کرده تا وضع مطلوب را محقق کنیم.
موسسه مردم نهاد گفتمان پیشرفت و اعتلا بعنوان طراح رویداد  و مجموعه هایی همچون شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، موسسه آرمان اعتلا ، حوزه هنری و جهاد دانشگاهی بعنوان حامی اجرایی رویداد و دفتر آقای عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد بعنوان حامی معنوی راه اندازی دبیرخانه رویداد نقش آفرینی و مساعدت داشته اند .
این رویداد با شناسایی افراد نخبه و تعارف و همدلی فی مابین آنان، رصد مشکلات البرز برای انتقال به مجلس شورای اسلامی و همیاری با دولت را در دستور کار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …