پنجشنبه , 9 فروردین 1403

توقف ساخت بیمارستان فردیس به علت مشکل مالی

استاندار البرز گفت: مشکل مالی سبب توقف ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس شده که درصدد رفع آن هستیم.

توقف ساخت بیمارستان فردیس به علت مشکل مالیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مجتبی عبداللهی، در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان فردیس افزود: مصمم هستیم تا چند روز آینده جلسه ای با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شود تا مسایل پیمانکار و مشکلات مالی پروژه بیمارستان دولتی فردیس را برطرف کنیم.
استاندار البرز، گفت: تکمیل پروژه بیمارستان فردیس با سرعت ادامه می دهیم تا در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد.

او در خصوص سایت اداری شهرستان فردیس افزود: زمین برای احداث سایت اداری این شهرستان از طریق اداره کل راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد.

پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس سه ماه پیش به دلیل مشکل مالی متوقف شده بود که با پیگیری های امام جمعه فردیس در ۱۲ آذر سال جاری و پس از بازدید استاندار البرز فعالیت ساخت آن از سرگرفته شد اما دوباره به دلیل اعتبار روند تکمیل بیمارستان متوقف شد.

عملیات ساخت این بیمارستان، از حدود ۱۱ سال پیش شروع کلید خورد، اما در گذر این سالها ، به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بروز برخی مشکلات فنی، این پروژه درمانی بارها متوقف شد.

این در حالی است که اهالی شهرستان فردیس سال‌ها است که از نداشتن بیمارستان رنج می‌برند و می طلبد مسوولان امر با دغدغه مندی و مسوولیت پذیری بیشتر روند تکمیل این بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی را پیگیری کنند.

طرح ساخت بیمارستان فردیس به عنوان پروژه ای ملی از مصوبات سفر رییس دولت دهم به استان البرز به شمار می رود.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …