دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

۲ میلیون دانش آموز کشور به سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی آموزش دیدند

مجتبی باستان شامگاه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج اظهارداشت: دانش آموزان نیاز به الگو سازی برای حرکت کردن در مسیر زندگی دارند لذا برای معرفی شخصیت و زندگی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی به دانش آموزان این برنامه آموزشی طراحی و اجرایی شد.

وی بیان داشت: این اقدام با هدف الگوسازی و سوق دادن دانش آموزان برای آشنایی با سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

باستان تصریح کرد: یکی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی با تهیه و انتشار فیلم هایی با موضوع زندگی به سبک حاج قاسم به بیان الگو برداری از اسطوره مقاومت جهان اسلام برای دانش آموزان پرداختند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته برنامه های مختلفی برای آشنا کردن دانش آموزان با شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شده است،عنوان کرد: کتاب مدرسه درس آموز نیز برای دانش آموزان منتشر شد که درآن ۲۱ درس از زندگی حاج قاسم برای دانش آموزان تبیین و تشریح شده است.

باستان افزود: مسابقه ملی حاج قاسم سلیمانی نیز برای دانش آموزان فراخوان شده است و به ۱۰۰ نفر از دانش آموزان که پاسخ درست به سوالات داده باشند در برنامه ای ملی تجلیل می شوند.

وی با اشاره به اینکه در روز شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی در فضای حضوری و مجازی مدارس در استان های مختلف برنامه های مختلفی توسط دانش آموزان اجرا می شود، گفت: برای تجدید میثاق دانش آموزان با حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه ای زنده در دوازدهم دی ماه سر مزار ایشان در کرمان با حضور دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: میثاق نامه دانش آموزان با سردار شهید قاسم سلیمانی به صورت زنده در شبکه آموزشی شاد قرائت می شود و نماینده دانش آموزان عضو سازمان بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی، سازمان دانش آموزی و جوانه های هلال احمرخطابه های خود به سرباز وطن را قرائت می کنند.

وی تاکید کرد: ترویج سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی در جامعه بویژه در بین نوجوانان و جوانان ضروری است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …