یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

یک هزار و۳۶۱ مدرسه توسط خیرین در کشور ساخته شد

محمدرضا جعفری روز چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه استعدادهای درخشان در شهرک وحدت فردیس افزود: نقش خیران مدرسه ساز در رفع مشکلات موثر است و با مشکلاتی که در کشور بعد از انقلاب اسلامی وجود داشت خیرین به میدان آمدند و در اقصی نقاط  کشور مدارس زیادی را ساختند.

وی با بیان اینکه  در مجموع بیش از ۱۳۵ هزار کلاس درس تاکنون با کمک و مشارکت خیران ساخته شده است، اظهار داشت: پارسال  حدود سه  هزار میلیارد تومان خیرین تعهد دادند و دولت هم مشارکت خوبی در این عرصه داشت که باعث تشویق و ترغیب خیران شد و حرکت های خوبی صورت گرفت.

جعفری گفت:  هشت  استان زیر خط متوسط سرانه فضاهای آموزشی و پرورشی کشور قرار دارند که یکی از این استان ها ، البرز  است .

وی در ادامه افزود: با رشد جمعیت سرانه فضاهای آموزشی در فردیس خیلی پایین است که  امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:  فردیس از نظر زمین  برای ساخت مدرسه با مشکل  مواجه است  که مسوولان امر باید چاره اندیشی کنند.

جعفری افزود:  ۶۰ پروژه به کمک خیرین در استان البرز در حال ساخت است که امیدوارمبا کمک دولت این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه پویشی در جامعه خیرین در حال انجام است  و دانش آموزان را می خواهیم با مدرسه سازی و کار خیر آشنا کنیم، بیان داشت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار نقاشی در سطح کشور با موضوع مدرسه سازی و محرومیت آموزشی توسط دانش آموزان ارائه شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …