دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

زمینه ساخت ۲ مدرسه خیرساز در البرز فراهم شد

عباس ایروانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه متوسطه اول مهر عظام ۱۲ در شهرک وحدت فردیس افزود: اگر اداره کل  نوسازی مدارس استان البرز زمینه را فراهم کند ما آمادگی داریم تا مدرسه در فردیس بسازیم.

وی ادامه داد: امسال  ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به امر مدرسه سازی اختصاص دادیم ولی مسوولان مربوطه همکاری نمی کنند.

ایروانی  افزود: حدود سه سال پیش بعد از سیلی که در کشور آمد با مدیران خود تعهد کردیم که بتوانیم یک هزار کلاس درس را در مناطق محروم بازسازی و یا احداث کنیم.

وی ادامه داد: از این تعداد تاکنون ۲۷۹ کلاس درس تحویل داده ایم  و تا پایان سال آینده تمام این کلاس ها تحویل آموزش و پرورش داده می شود.

ایروانی گفت: قرار است که تعداد این کلاس ها را به سه هزار کلاس درس برسانیم.

بنیانگذار هلدینگ عظام افزود: تاکنون پنج  مدرسه در مناطق سیل زده استان های  گلستان، لرستان، خوزستان و سیستان بلوچستان ساخته ایم.

ایروانی افزود: بزرگترین مجموعه هوشمند آموزشی با ظرفیت یک هزار دانش آموز  را در اهواز در حال ساخت  داریم که قرار بود شهریور امسال افتتاح شود اما بخاطر کمبود مصالح ساختمانی به تعویق افتاد.

ایروانی افزود: در اسلامشهر اولین مجموعه ورزشی،زمین چمن، سالن سرپوشیده در حال ساخت  و در هر استانی  اگر زمین مناسب در اختیار قرار دهند مجموعه ورزشی می سازیم.

۶ هزار و ۵۰۰ نفراشتغال مستقیم و ۲۲ پیمانکار در مجموعه عظام فعالیت می کنند که بخشی هم مسولیت اجتماعی نوسازی مدارس را به عهده دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …