جمعه , 31 فروردین 1403

کشف بیش از ۱۵۰ تن کالای مصرفی احتکاری در البرز

کشف بیش از ۱۵۰ تن کالای مصرفی احتکاری در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سعید نوراللهی گفت: از مجموع کالا‌های کشف شده در یک هفته اخیر ۹۴ تن شکر بوده که ۸۴ تن آن مربوط به مصارف صنفی و صنعتی و ۱۰ تن دیگر مربوط به مصرف خانگی بوده است.
او اضافه کرد: در این مدت ۲۰ تن روغن خوراکی، ۳۶ تن آرد یارانه‌ای، ۲۸ کارتن ماکارونی و ۶۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده نیز از کشفیات چند روز اخیر در استان است.
نوراللهی تاکید کرد: برای رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنفی، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می‌کند.
معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحد‌ها تولیدی و صنوف از هفته گذشته با محوریت احتکار کالا‌های ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌شود.
او یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …