جمعه , 31 فروردین 1403

کرونا آموزش و پرورش البرز را تعطیل نکرد

عزیزاله شهبازی روزشنبه درآیین متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان خیرساز مرحوم حاج حسن کرمی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اظهارداشت: تلاش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش دربخش آموزشی و تربیتی موجب شد که تعلیم و تربیت دراستان البرز جریان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت کرونایی حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست،خاطرنشان کرد: تنها دانش آموزان روستایی و عشایری که جمعیت کمی دارند و همچنین کارگاهی هنرستان ها به صورت حضوری درمدارس حضور پیدا می کنند.

وی ضمن قدردانی از آموزش و پرورش البرز در زمینه واکسیناسیون فرهنگیان، بیان داشت: همه معلمان استان واکسینه شدند و مقدمات اولیه برای واکسن دانش آموزان و اولیا در حال انجام است.

شهبازی تصریح کرد: آموزش و پرورش البرز نیاز به توسعه سرانه فضای آموزشی دارد که تا کنون خیرین مدرسه ساز خدمات ارزشمندی در راستای ساخت کلاس های درس برای دانش آموزان در استان داشته اند.

وی اضافه کرد: همت والای خیرین موجب شده که مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزدر جایگاه برتر کشوری تحقق تعهدات خیری قرارگیرد.

وی با بیان اینکه سیل مهاجرت به البرز موجب مشکلات مختلفی از جمله در بخش آموزش و پرورش و بهداشت و درمان شده است،عنوان کرد: در این سالها قطار توسعه در البرز با تلاش مضاعف حتی یک لحظه از حرکت باز نمانده است اما به دلیل رشد نامتعارف مهاجرت متااسفانه سرانه آموزشی و بهداشتی و درمانی آن پایین تر ازمیانگین کشوری است.

استاندارالبرزادامه داد: مدرسه خیرسازی که در آن شاهد برنامه آغاز سال تحصیلی هستیم ظرف مدت یکسال با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان ساخته شده است و درهفته جاری نیز شاهد کلنگ زنی مدرسه دیگری در منطقه رجایی شهر کرج ازسوی این خیرعزیزخواهیم بود.

وی گفت: امیدواریم خروجی دانش آموزان این مدرسه خیرساز، دانش آموزان نخبه ای باشد که در سطح ملی و بین المللی برای استان و ایران اسلامی افتخاربیافرینند.

شهبازی تاکید کرد: از طرف اعضای شورای آموزش و پرورش از همه کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت در استان البرزدارند، قدردانی می کنم.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …