جمعه , 14 اردیبهشت 1403

کامرانی:‌ خوشحالم که بازگشتم به تیم ملی با برد همراه بود

به گزارش ایرنا،‌ مهدی کامرانی پس از برد برابر بحرین در نخستین پنجره انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ افزود: همیشه بازی اول خیلی سخت است و شرایط خاص خود را هم دارد اما از این که گام نخست را خوب برداشتیم خوشحالم. 

وی ادامه داد: بدون شک تیم ملی بسکتبال روز به روز بهتر می شود چرا که ظرفیت و پتانسیل این کار وجود دارد. البته همه چیز جدید شده و بازیکنان و مربیان برای هماهنگی، زمان می‌خواهند تا همدیگر را بهتر درک کنند.

گارد راس باتجربه تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: بازیکنان خوب و تیم جوانی داریم، نبود صمد نیکخواه و حامد حدادی هم تاثیرگذار است و امیدوارم با اضافه شدن آنها تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها را در زمین داشته باشیم تا به اهداف خود دست یابیم. 

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین پنجره جام‌جهانی ۲۰۲۳ در دیداری خانگی با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ بحرین را شکست داد و کارش را با پیروزی آغاز کرد. تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسیر جام جهانی ۲۰۲۳ و در پنجره نخست انتخابی باید روز ۸ آذر در منامه دیدار برگشت خود را برابر بحرین برگزار کند. ملی‌پوشان بسکتبال ایران در گام بعدی روز سه‌شنبه ۵ اسفند ماه میزبان قزاقستان هستند و روز هشتم همین ماه نیز در تالار مجموعه بسکتبال آزادی از سوریه پذیرایی خواهند کرد.  

شاگردان مصطفی هاشمی در روزهای دهم و سیزدهم تیرماه سال آینده نیز به ترتیب در دیداری خارج از خانه برابر قزاقستان و سوریه قرار می گیرند. در پایان مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ که شامل پنجره اول، دوم و سوم می‌شود، سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات انتخابی که شامل پنجره‌های چهارم تا ششم می‌شود، صعود خواهند کرد.

براین اساس ۱۲ تیم از منطقه آسیا – اقیانوسیه به مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ راه پیدا می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …