جمعه , 31 فروردین 1403

پرونده ۳۳ نانوایی متخلف در البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: پرونده ۳۳ نانوایی متخلف از ابتدای اردیبهشت ماه جاری تاکنون به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شده است.

پرونده ۳۳ نانوایی متخلف در البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، بهروز حصاری، افزود: در این مدت ۲۶۷ واحد صنفی نانوایی توسط بازرسان معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز مورد بازدید قرارگرفت.

به گفته رییس اتاق اصناف مرکز البرز: در بازرسی از این واحد‌ها ۳۷ نانوایی متخلف شناسایی و پرونده ۳۳ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شد.

حصاری افزود: با توجه به عدم افزایش قیمت در یارانه تخصیصی به واحد‌های صنفی نانوایی سنتی؛ هیچگونه افزایش قیمتی در عرضه اینگونه نان‌ها نخواهیم داشت و فقط گندم صنف و صنعت به صورت آزاد عرضه می‌شود.

او اضافه کرد: هیچگونه کمبودی در عرضه کالا‌های اساسی از جمله آرد در استان البرز وجود ندارد و نظارت بر نانوایی‌های این استان برای پیشگیری از تخلفاتی مانند کم فروشی و گرانفروشی تشدید شده است.

وی افزود: قیمت آرد نانوایی‌ها هیچگونه تغییری نداشته و با هرگونه افزایش قیمت نان برخورد می‌شود.

حصاری گفت: بازرسان اتاق اصناف با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی به شدت برخورد می‌کنند.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز افزود: طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌ها به شدت افزایش یافته و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط، کیفیت، وزن و رعایت نرخ‌های مصوب، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می‌گیرند.

حصاری گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف شامل کم فروشی یا گران فروشی، مراتب را از طریق شماره تماس ۳۶۱۱۷ اتاق اصناف مرکز استان البرز به بازرسان واحد بازرسی ونظارت اصناف البرز اطلاع دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …