شنبه , 22 اردیبهشت 1403

پلیس البرز: همه در برابرقانون مساوی هستند

به گزارش روز جمعه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز،سرهنگ یدالله رنجبرپور اظهار داشت : صبح روز ۲۷مردادماه یک نفرکه خودرا پزشک بیمارستان یکی از شهرستانهای مجاور استان البرز معرفی

کرد به ایست وبازرسی اتوبان کرج_ قزوین مراجعه وبا ارائه برگه مجوز فاقداعتبار(ابطال تمامی  مجوزهای صادره از سوی مراجع مختلف) درخواست عبور از گیت را می نمایدکه ماموران  باسعه صدرنامبرده رابه حاشیه اتوبان هدایت می کنند تا موضوع مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد.
وی اضافه کرد : پس ازمدتی فردی که خودرا مدیر  بیمارستان مذکور معرفی نموده  به ماموران مراجعه وبالحنی توهین آمیز و پرخاشگرانه با آنها شروع به مشاجره لفظی می نماید.پس ازگذشت دقایقی  جانشین پلیس راهور ناجا  که درحال بازدید ازمحورهای مواصلاتی استان بوده در محل ایست بازرسی حاضر که دراین حین مدیر ببمارستان به سردارمراجعه ومجدداپرخاشگری می نماید .

وی افزود:  سردارایشان را به آرامش دعوت کرده سپس علیرغم پرخاشگری های صورت گرفته و بر خلاف شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، به خانم پزشک که درورودی گیت حضورداشتنداجازه تردد میدهند. رنجبر پور خاطرنشان کرد: بررسی ها حاکی از آن است  که هیچگونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچیک از ماموران  صورت نگرفته است.
رنجبرپور بااشاره به اینکه پلیس همواره درکنار وهمراه کادردرمان به منظور قطع زنجیره بیماری کرونامی باشد ازمردم شریف استان وتمامی افرادی که قصد عبور ازمحورهای مواصلاتی این استان رادارندتقاضاکردکه تاآنجاکه ممکن است از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند تا ماموران  زحمتکش نیروی انتظامی بتوانند بانشاط و آرامش فکری بیشتری به ماموریت خود بپردارندتاشاهداینگونه مواردنباشیم.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …