پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

پایگاه های خبری فاقد مجوز البرز برای دریافت پروانه اقدام کنند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز،« سعید جابری انصاری» افزود:  از مدیران پایگاه های خبری البرز که فاقد مجوز فعالیت هستند دعوت می کنیم تا ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی e-rasaneh.ir  نسبت به انجام مراحل اخذ مجوز فعالیت رسانه ای اقدام نموده  و ما را  نیز کمک دهند تا بتوانیم نسبت به آموزش و حمایت صحیح و هدفمند از فعالان رسانه ای استان اقدام نمائیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و هدف های اصلی ما، ارتقای شاخص های رسانه ای و توانمند سازی جریان رسانه ای استان است تصریح کرد: از همین رو تلاش خواهیم کرد تا ضمن اخذ کمک و همکاری از سایر مراجع استانی و شهری، این قشر زحمتکش و موثر را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهیم .

جابری انصاری ادامه داد: به طور قطع در این مسیر، ثبت اطلاعات و صدور مجوز فعالیت قانونی فعالان رسانه ای یکی از ضروری ترین و اصلی ترین بایسته ها و شاخص های مدنظر ما خواهد بود که در غیر اینصورت، شاید نتوانیم برنامه ریزی مناسب و حمایت لازم را صورت دهیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به گرامیداشت حکیم نظامی گنجوی در استان اشاره کرد و گفت:  از چهاردهم تابیست و یکم اسفند، هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی تعیین شده و به همین مناسبت سلسله برنامه های مختلفی  در استان برنامه ریزی و اجرا می شود.

جابری انصاری گفت:  تاکنون با مشارکت دستگاه های مختلف اجرائی از جمله صدا و سیمای البرز ْ شهرداری کرج و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر البرز برای برگزاری این مراسم همراهی کرده و در همین راستا طی همکاری شهرداری شهر کرج، سردیس حکیم نظامی گنجوی، توسط هنرمندان شاخص تجسمی استان، طراحی و ساخته خواهد شد و  در محل مناسبی در مبادی یا خروجی شهر کرج نصب می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: همچنین در راستای برنامه های این هفته، مقرر شده صدا و سیمای مرکز استان البرز نیز نسبت به برگزاری جلسات مصاحبه های علمی و تخصصی با اساتید و بزرگان حوزه ادبیات البرز اقدام خواهد نمود .

وی خاطر نشان کرد: تجلیل و بزرگداشت مفاخر و مشاهیر کشور، راهی برای انسجام هویت فرهنگی و ملی ما است و در این زمانه که دشمنان کشور با هجمه همه جانبه به دنبال نفوذ و تهاجم فرهنگی هستند ما نیز باید بصورت مستمر نسبت به معرفی بزرگان و افتخارات کشور، اقدام کرده و تلاش کنیم تا نسل جوان ما هرچه بیشتر با حکیمان و ادیبان و بزرگان این مرز و بوم آشنا شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …