چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

پرستاران مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در این آئین که در سالن کنفرانس بیمارستان سبلان اردبیل برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: زبان در تقدیر از  پرستاران قاصر بوده و زحمات، تلاش و ایثار آنها در زمان اپیدمی کرونا هرگز فراموش نخواهد شد.

دکتر قادر برجی با بیان اینکه پرستاران، نماد انسان ‌دوستی، وظیفه شناسی و ایثار هستند، افزود: همدردی، همراهی و همدلی وجه مشترک پرستارانی است که این روزها با جانفشانی و از خودگذشتگی گام به گام با بیماران کرونایی قدم برداشته و با خنده آنان، خندیده و با گریه آنان، گریسته اند.

وی اظهار کرد: بیش از یک و نیم سال است که ویروس کرونا بر پیکره جامعه چنگ انداخته و به دلیل ناشناخته بودن ابعاد آن، آحاد مختلف جامعه دچار ترس، استرس و نگرانی شده اند که اگر جانفشانی و از خودگذشتگی سفیدپوشان عرصه سلامت بخصوص پرستاران نبود، فاجعه ای عظیم رخ می داد.

پرستاران مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل تجلیل شدند

وی با بیان اینکه پرستاران در ایام سخت شرافت، غیرت و مردانگی را نه در شعار بلکه در عمل نشان دادند، اضافه کرد: در ایام سخت کرونایی این فرشته های نجات در حالی به بیماران و نیازمندان ارائه خدمت می کردند که گاه خانواده بیماران حاضر به خدمت رسانی به مریض خود نبودند. 

وی با اشاره به اینکه پرستاری، برتری نوع دوستی بر وظیفه است، ادامه داد: پرستاران و مدافعان سلامت یادآور آرامش، مهربانی، صبر و بردباری، عشق به نجات همنوع و انسان های بی ادعایی هستند که صادقانه در یکی از سخت ترین شغل های دنیا همه تلاش خود را برای مراقبت از بیماران بکارمی گیرند تا دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه روز پرستا روز افتخار انسان به انسانیت است، گفت: سفیدپوشان عرصه سلامت خود را مدتها از دیدار فرزندان و اعضای خانواده محروم کردند اما بی وقفه بر بالین بیماران بودند تا مسکنی بر درد بیماران و خانواده های آنان باشند.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: در ۲ سال اخیر بیش از هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال فقط برای طرحهای عمرانی و توسعه زیرساختهای مورد نیاز هزینه شده است.

او احداث و راه اندازی بزرگ‌ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان سبلان اردبیل، احداث و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در اردبیل، مرمت و بهسازی ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع محوطه بیمارستان سبلان اردبیل، احداث خانه سازمانی برای پزشکان متخصص غیر بومی راه اندازی بخش ویژه کودکان و توسعه و به روز کردن اورژانس بیمارستان ارس پارس‌آباد را از جمله اقدامات مدیریت درمان استان عنوان کرد.

وی مجهز کردن مراکز ملکی به پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات پزشکی را یکی دیگر از اولویت ها بر شمرد و راه‌اندازی مرکز کامل پرتونگاری و تصویربرداری بیمارستان سبلان اردبیل از جمله بخش سی تی اسکن، ماموگرافی، ام آر آی( MRI) و آزمایشگاه پیشرفته، راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان سبلان اردبیل با ۱۱ تخت و با آخرین تکنولوژی روز دنیا، خرید و راه‌اندازی تانک اکسیژن بیمارستان سبلان، نوسازی تجهیزات بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان ارس پارس‌آباد، خرید و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان ارس پارس‌آباد و بازسازی و تجهیز دستگاه رادیولوژی درمانگاه مشگین‌شهر را از جمله دیگر اقدامات مدیریت درمان استان در سال‌های اخیر ذکر کرد.

وی بیان کرد: به دغدغه و نگرانی های کارکنان و پرسنل اشرافیت کامل داشته و مکاتباتی نیز در این رابطه با مسئولان سازمان برای رفع مشکلات در نظام پرداختی آنها صورت گرفته که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

پرستاران مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل تجلیل شدند

رئیس بیمارستان سبلان هم گفت: پرسنل و کارکنان بیمارستان سبلان در پنج دوره ای پیک کرونا در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس بودند و شبانه روز به همنوعان خود ارائه خدمت کردند.

دکتر شاپور نوجوان افزود: با اینکه شیوع ویروس  کرونا در جامعه بحث های حاشیه ای زیادی برای خانواده ها داشت، اما مدافعان سلامت با حوصله و بدون منت خدمت به همو طنان را بر کارهای شخصی خود مقدم دانسته و آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی اضافه کرد: تمامی تلاش این مجموعه این است که علاوه بر تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز سطح کیفی خدمات ارائه شده به مردم و بیمه‌شدگان افزایش یابد و مراجعه‌کنندگان غیر از دغدغه کسالت و مریضی به چیز دیگری فکر نکنند.

در این آئین با اهدای لوحی از پرستاران نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تجلیل شد.

اجرای سرود، شعر خوانی، پخش نماهنگ و کلیپ و اجرای نمایش از دیگر قسمت های این آئین بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …