دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

افزایش نگران کننده تست های مثبت کرونا در البرز

افزایش نگران کننده تست های مثبت کرونا در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز گفت: از هفته گذشته تا کنون شاهد افزایش مشهود تعداد مراجعان حضوری و تست‌های مثبت کرونا در استان هستیم.

او افزود: روند صعودی ابتلا تا حدی بر افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها هم تاثیر گذاشته ولی خوشبختانه هنوز آمار فوتی‌ها افزایش پیدا نکرده است.

بابایی تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در کنار تزریق دز سوم کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

این مسئول با اشاره به رنگ بندی فعلی استان هم افزود: رنگ همه شهرستان‌های استان به جز فردیس و طالقان، از آبی به زرد تغییر کرده است.

بابایی در پاسخ به اینکه آیا با افزایش تعداد مبتلایان محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود، گفت: هنوز تجمیعی در ستاد کرونا در این خصوص صورت نگرفته ولی احتمالا برخی محدودیت‌ها باز می‌گردد.

سخنگوی ستاد کرونای البرز ادامه داد: به زودی جزئیات تصمیم ستاد کرونا در خصوص نحوه اعمال محدودیت‌ها با توجه به تغییر رنگ بندی شهرها اعلام می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …