یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

هیچ طرح عمرانی بدون مطالعه علمی در کرج اجرا نخواهد شد

محمد اسدیان عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پارکینیگ طبقاتی منطقه هشت شهرداری کرج با انتقاد از جانمایی این پروژه ، افزود:  در دوره ششم شورا ی شهر کرج خط بطلان بر روی تصمیمات الاکلنگی خواهیم کشید و در تصمیمات وجوه و ابعاد مختلف پروژه ها را بررسی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در دوره ششم شورای شهر به طور جد مطالعات پیشینی پروژه ها را که شامل مطالعات رفتارشناسی ، ترافیک، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی  و مکان یابی است مطالبه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اگر به سمت مدیریت علمی آمیخته با تجربه حرکت نکنیم 6 دوره دیگر هم در حوزه مدیریت شهری قانونگذاری کنیم هیچ اتفاقی که نخواهد افتاد بلکه دچار پس رفت خواهیم شد.

اسدیان با اشاره به اینکه در موضوعات مهم شهری و نحوه خدمات رسانی به شهروندان باید تحقیق و پژوهش در اولویت امور باشد، بیان داشت: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در تمام زمینه ها دانست.
  
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج یادآور شد: حوزه های مختلف شهری اعم از حمل و نقل، فرهنگی، عمرانی، زیست محیطی و بهداشتی، قبل از هر نوع اقدام توسعه ای باید مورد پژوهش قرار گیرند تا نقاط ضعف و قوت سیستم شناسایی شوند.

به گفته اسدیان، پژوهش باید در همه بخش های مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت برای تصمیمات کلان شهری عملیاتی شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …