یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

سارقان خودرو فردیس دستگیر شدند

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای شهرستان فردیس با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در این شهرستان خبر داد.

سارقان خودرو فردیس دستگیر شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ بیژن جنتی: در پی دستگیری ۲ نفر از سارقان سابقه دار شهرستان فردیس توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی و انتقال آن‌ها به پلیس آگاهی استان برای انجام تحقیقات تکمیلی، بررسی موضوع در دستورکار اداره عملیات ویژه آگاهی استان قرار گرفت.
به گفته معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز : بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در حین تردد به وسیله یک دستگاه خودروی پراید سرقتی بوده اند که ماموران کلانتری متوجه موضوع شده و در یک تعقیب و گریز پلیسی آن‌ها را دستگیر کرده اند.

سرهنگ جنتی گفت: در تحقیقات تکمیلی علی رغم اصرار متهمان بر اینکه فقط یک مورد سرقت داشته اند، اما با انجام اقدامات پلیسی مستنداتی غیرقابل انکار کشف شد که سارقان را وادار به اعتراف کرد.

به گفته معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز: با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …