چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

‌پژوهشگر تاریخ اسلام‌: در مکانیزم انتخابات ایران امکان تقلب نیست/ ‌دشمنان ۸ ماه ‌فتنه و التهاب‌آفرینی کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حشمت‌الله قنبری در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ، استاندار مقامات نظامی و انتظامی در مصلی کرج برگزار شد ، اظهار داشت: 9 دی بیعتی مجدد با رهبر‌ معظم انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده برخواسته از دین و شگفت انگیز بود، افزود: نظام سلطه همواره به به دنبال 2 هدف بوده یکی از آنها هدف‌ها حذف اسلام و رهبری بود که این هدفها تعبیر نشدنی است.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه از روز پیروزی انقلاب اسلامی این کشور هر روز با یک فتنه از سوی دشمنان مواجه بود ، گفت : نظام استکبار هرگز با جریان حق کنار آمدنی نیست  و صفحات تاریخ  این دشمنی‌ها را تایید می کند.

محقق حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمنی‌ها بعد از ادامه انقلاب و تحکیم ساختار نظام بیشتر و گسترده تر شد، بیان کرد: ساماندهی و تاسیس صدها گروهک التقاطی مخالف از سوی دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب تنها یکی از تلاش‌های دشمن به انقلاب بود.

سخنران مراسم یوم الله 9 دی کرج با بیان اینکه 8 سال جنگ تحمیلی هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد، ادامه داد: آنها هیچ وقت باور نمی کردند که یک مردم در در گوشه ای از  دنیا بتوانند در مقابل همه جریان‌های معاند ایستادگی و سینه سپر کند.

قنبری با بیان اینکه  فتنه 88 یک فتنه عظیم بود، تصریح کرد: آنچه که در سال 88 اتفاق افتاد مربوط به انتخابات نبود و انتخابات بهانه ای برای فتنه انگیزی  و ایجاد اختلاف در جامعه بود و اگر انتخابات هم نبود این فتنه به یک بهانه دیگر درست می شد.

وی با بیان  بیان اینکه در فتنه 88 دقت عمل جریان‌های نفوذی و داخلی و بیرونی نظام سلطه کم نقص بود، ادامه داد: بر اساس همه محاسبات و پیش بینی ها جمهوری اسلامی باید تاکنون فرو می پاشید که با بصیرت و مقاومت ملت ایران در برهه‌های مختلف اینگونه نشد.

این پژوهشگر با اشاره به  اینکه 9 دی یک حرکت و در واقع انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: 9 دی  یک جوشش و خروش بود که نظام سلطه از ملت ایران مایوس شد.

وی با اشاره به اینکه در مکانیزم انتخابات ایران امکان تقلب نیست و  دشمنان هشت ماه در کشور فتنه و التهاب آفرینی کردند ، عنوان کرد: اما آنچه که سبب شد این فتنه سیاه از بین رفت وجود رهبری از جنس علوی بود که این فتنه بزرگ را خنثی کرد.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …