یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

وزیر نیرو امروز به استان البرز می‌ آید

وزیر نیرو صبح امروز به منظور بازدید از شرکت مپنا و توانمندی‌ متخصصان داخلی در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی به استان البرز سفر می‌کند.

وزیر نیرو امروز به استان البرز می‌ آیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علی اکبر محرابیان، صبح امروز یکشنبه در سفر به کرج، با حضور در شرکت مپنا از توانمندی‌های ایران در زمینه تولید انواع توربین و قطعات تخصصی نیروگاهی همچون توربین‌های حرارتی، بخار و بادی بازدید خواهد کرد.

گروه مپنا اولین و بزرگترین سازنده تجهیزات نیروگاهی، حمل و نقل ریلی و صنایع انرژی در کشور است که بخش عمده ظرفیت نیروگاهی نصب شده کشور را در طول دوران فعالیت خود نصب و راه اندازی کرده است. پروژه های نیروگاهی مپنا، بخش مهمی از ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور را تشکیل می دهند.

به دلیل ظرفیت ها و توانمندی های نهادینه شده در گروه مپنا در زمینه تولید تجهیزات کلیدی نیروگاهی در داخل کشورّ، توانمندیهای احداث، سرمایه گذاری، بهره برداری و نگهداری از نیروگاه ها هم در حوزه انرژی‌های فسیلی و هم در زمینه انرژی تجدید پذیر و همچنین ظرفیت های صادراتی گروه مپنا در زمینه خدمات فنی و مهندسی، وزیر نیرو به منظور آشنایی و بررسی ظرفیت‌های موجود جهت توسعه طرح های نیروگاهی از گروه مپنا بازدید می کند.

در این بازدید ظرفیت های تولیدی و بهره برداری از نیروگاه های در دست ساخت و مدیر عامل گروه مپنا طرح های آینده را به وزیر نیرو معرفی خواهد کرد، تا از توانمندی های موجود جهت توسعه ظرفیت های نیروگاهی کشور و مشارکت مپنا در برنامه‌های توسعه وزارتخانه در زمینه تامین انرژی الکتریکی کشور استفاده شود.

گروه مپنا علاوه بر صنعت نیروگاهی در صنایع نفت و گاز، حمل و نقل، صنعت آب، صنعت سلامت و نیز صنعت حمل و نقل مشغول به فعالیت است و تاکنون دستاوردهای مهمی را در همه این حوزه ها ارائه کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …