شنبه , 22 اردیبهشت 1403

برگزیدگان دومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی معرفی شدند

به گزارش ایرنا، بر اساس رای هیات داوران متشکل از  مجید قیطاقی ، روشن گل افروز ، عظیم رستمی، هاشم شجاعی و محمد حسین پور در بخش بانوان و در رده سنی زیر ۲۰  سال مرضیه قلی پور، سامه قدیمی و مبینا وحیدی به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و ازیکتا آزاد مطلق نیز تقدیرشد.
براساس این گزارش، دیپلم  افتخار و تندیس جشنواره نیز در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال به مریم کلاته، ویدا حدادیان و زهرا جمال پسند رسید و مبینا قلی زاده  تقدیر شد.
همچنین زهره ولی نژاد، زهرا احمدی و آسیه حمیدنیا توانستند به عنوان برگزیدگان  رده سنی ۳۰ سال به بالا در این دوره از جشنواره  معرفی  شوند و تندیس جشنواره و دیپلم  افتخار این بخش را از آن خود کنند.
 در بخش گروه نوازی نیز دلنوازان به عنوان گروه برگزیده و دلژین به عنوان گروه برتر تقدیر شدند.
بر اساس این گزارش دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز به مردان هنر  مهیار بهاری، امیر حسین زارع، امیر حسین رمضانیان و محمد نبی پور رسید و از رضا محرابی نیز در این بخش تجلیل شد.
در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال نیز هیات داوران علی اکبر حداد، مصطفی اسلامی، سهراب بابازاده، بهنام  ایزدی را برگزیده اعلام کرد و از مهران والی زاده تقدیر شد.
همچنین در رده سنی ۳۰ سال به بالا،  احمد دهقان، جواد کمالی و گلدی یزدانی  توانستند دیپلم افتخار و تندیس این جشنواره را از آن خود کنند و سعید یزدانی نیز  تقدیر شد.
براساس این گزارش در بخشی گری و  رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال  نیز مجید الیاسی،  رامین نوروزی، وحید طاهری به عنوان برگزیدگان  موفق به کسب دیپلم  افتخار  شدند و هیات داوران از صادق غلامرضا زاده نیز تقدیر شد.
در رده سنی ۳۰ سال به بالا در همین بخش نیز حمید افراسیابی،مصطفی توکلیان و مرتضی محمدزاده به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و از مهدی یزدانی تقدیر شد.
در بخش گروه  نوازی نیز گروه شایجانه ، آرتان و دایان موفق شدند تا به عنوان برگزیدگان  این دوره از جشنواره در این بخش معرفی شوند.

همچنین هیات داوران در این بخش از سامان فیروزه و  مهدی محسنی تقدیر شد.
هیات داوران از شرکت کنندگان خردسال النا صادقی، تینا حدادیان، مهتاب ابراهیمی  بردر، یاسمن ابراهیمی، حسام غلامیان، پرهام مظلوم، ابوالفضل اقبالی، هدیه آدینه پور و آیلین تربتیان تجلیل کرد.

در پایان این آیین نیز از  ۱۴  پیشکسوت حوزه موسیقی مقامی تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …