یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

استاندار : البرز زیر ساخت های یک استان را ندارد

مجتبی عبداللهی روز جمعه در نشست با اعضای شورای ائتلاف استان البرز افزود: با این اوصاف  با ضعف جدی در بحث زیر ساخت های البرز مواجه هستیم .

وی ادامه داد: رفع  بسیاری از مشکلات البرز در گرو تدابیر کلان کشور است ولی در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

عبداللهی گفت: روز گذشته در خصوص محرومیت های استان در بسیاری از سرانه ها در حضور رییس جمهور صحبت کردم و درخواست توجه ویژه به البرز را داشتم.

وی افزود: اکنون میراث دار ضعف ها و کوتاهی های گذشته نیز هستیم از این رو به یک زمان منطقی و اعتبارات ویژه برای حل مشکلات نیاز داریم.

استاندار البرز گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین برای ارتقا استان در حوزه های مختلف بهره برداری کنیم که شخصا در این رابطه وارد میدان شده ام.

 برای حل مشکلات مردم البرز تمام توان خود را می گذارم

عبداللهی افزود: این اراده را در خود می بینم که با وقت گذاشتن و پیگیری، موضوعات استان را دنبال کنم، نمی توانم تعهد کنم که تمام مشکلات حل می شود ولی می توانم قول بدهم که تمام توان خود را برای آبادانی البرز می گذارم.

وی  گفت: در شرایط فعلی که سران قوا با هم متحد و یکپارچه شده اند ما نیز در استان البرز باید با وحدت و همبستگی و روحیه جهادی و انقلابی استان را متحول کنیم و به سمت شکوفایی و پیشرفت برویم.

وی بیان داشت: مردم باید بدانند که مسوولان دلسوزانه به پیگیری مطالبات آنان می پردازند و این امر امید و نشاط اجتماعی ایجاد می کند.

استان البرز  در ۲۲ شهریور سال ۱۳۸۹ به عنوان سی و یکمین استان کشور معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …