پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

هدف آموزش فنی و حرفه ای رفع دغدغه بیکاری در جامعه است

داود ناصری امید، شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران استان البرز گفت: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای با ارایه راهکارهای کارآمد در بستر آموزش های مهارتی تلاش وافری را در دستور کار قرار داده است تا بر مشکلات و دغدغه های جامعه و خانوادیی که از بیکاری رنج می برند غلبه کند.

وی با ذکر این مطلب که متاسفانه در چند دهه گذشته آموزش های مهارتی با رواج فرهنگ مدرک گرایی همراه بوده است، افزود: دولت سیزدهم با هدف کاهش و رفع معضل بیکاری مهارت آموزی را مورد توجه ویژه قرار داده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به نگرانی برخی همکاران در  مجموعه آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد: این مهم در سازمان آموزش فنی و حرفه ای و وزارت متبوع در حال انجام است و به  نتیجه خواهد رسید.

مدیرکل منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب و تجلیل از ایثارگران گفت: امنیت امروز جامعه اسلامی حاصل  رشادت ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان عزیزمان در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های مقابله با دشمنان است.

وی افزود: ملت ایران با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت بر استبداد رژیم سلطه گر پهلوی غلبه کرد و در  دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی و حامیانش بر دشمنان پیروز شد.

در پایان این نشست از خدمات و ایثارگری های بیش از ۱۵۰ ایثارگر، بازنشسته، کار آفرین و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج ، مدال آوران مسابقات ملی مهارت و رییس مراکز نمونه فنی و حرفه  تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این نشست  اولین نمایشگاه پرتره سیاه قلم شهدای جنگ تحمیلی استان البرز  رسما افتتاح شد و مورد بازدید شرکت کنندگان در نشست قرار گرفت.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …