پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

طرح عرضه کالا از کارخانه تا خانه در ساوجبلاغ به اجرا درمی آید

مهدی مهرور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نشست  مشترک با صاحبان صنایع شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: عرضه مستقیم کالا از جمله اقداماتی است که می‌تواند مشکل معیشت مردم را برطرف و سفره‌ها را پررنگ و بزرگتر نماید.

وی با  اشاره به استقرار تعداد زیادی واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی ، اقلام مختلف کالایی از خانگی تا مواد غذایی به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به وجود باغات و اراضی کشاورزی در این شهرستان  افزود: تلاش ها براین است تا در فصل برداشت میوه ، محصولات این مزارع و باغ ها به طور مستقیم  عرضه شود.

وی گفت: ظرفیت ساوجبلاغ در تولید گردو، توت و آلو بسیار مطلوب است و در سال های گذشته با تاسیس ده ها تعاونی این امکان برای بسته بندی و فرآوری این محصولات در روستاهای ولیان، برغان، سیبستان و امثال آن  فراهم شده است.

مهرور افزود: بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه سبزی ، صیفی و تولید بزرگترین مرکز خارج از فصل توت فرنگی از دیگر ظرفیت های شهرستان ساوجبلاغ  است.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به  وجود یک هزار و ۱۰۰  واحد تولیدی و صنعتی، ۲ واحد کشتارگاه طیور و ۵۶ واحد مرغی تخمگذار در این شهرستان  افزود: ما می توانیم با مدیریت صحیح از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم و تمام محصولات لبنی و پروتئینی را در قالب مرکز عرضه مستقیم کالا در اختیار مردم قرار دهیم. 

مهرور تاکید کرد که  ادارات صنعت ، معدن و تجارت  و جهاد کشاورزی با راه اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا  در حاشیه آزاد راه کرج – قزوین  زمینه  عرضه کالای ارزان را برای مردم فراهم کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …