پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

نیروهای جهادی به قرارگاه آموزش و پرورش البرز معرفی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه هفتگی قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: اعضای کمیته‌ها، نیروهای جهادی را به قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی البرز معرفی کنند.

دبیر قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش استان البرز افزود: رویکرد اصلی قرارگاه جهادی اولویت‌بندی و حل مسائل است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهادی به برکت انقلاب اسلامی در ایران عمری بالا دارد که لازم است همه ما برای تحقق اهداف آن در حوزه آموزش و پرورش تلاش کنیم.

این مسئول یادآور شد: با حضور جهادگران می‌توان اتفاق‌های خوبی را در حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان البرز رقم بزنیم.

حسینی تصریح کرد: باید رویه‌ای به وجود آوریم تا برای حل مشکلات بخش‌های درون و برون سازمانی بویژه نیروهای جهادی و خیرین به میدان بیایند.

وی ادامه داد: معلمان جهادی بسیاری در استان البرز داریم که نیاز است برای فعالیت‌های این قرارگاه دعوت شوند.

دبیر قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: درخواست‌های همکاری با آموزش و پرورش در موارد خاص حوزه تعلیم و تربیت در کمیته‌های تخصصی آموزش و پرورش البرز مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: در تعلیم و تربیت استان البرز به موضوع آسیب‌های اجتماعی نگاه ویژه ای داشته باشیم و از خدمات جهادی در این بخش نیز استفاده کنیم.

حسینی با بیان اینکه اولین مجوز تطبیق کودکستان در استان البرز به صورت سامانه‌ای صادر شده است، بیان کرد: از امروز نیاز به مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در خصوص تأیید فضای فیزیکی کودکستان‌ها داریم.

وی اظهار کرد: اطلاعات اعضای کمیته‌های قرارگاه استان به منظور پاسخ دهی به سوالاتی که از سوی قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی وزارتخانه مطرح می‌شود هم به روز باشد.

در این نشست سایر اعضای به بیان مشکلات و نیازهای اولویت دار حوزه آموزش و پرورش در استان البرز پرداختند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …