یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه استان البرز: رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در بازدید از زائرسراهای اسکان راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی جنوب که با حضور استاندار البرز برگزار شد اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات مهم در مقابله با هجمه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز  با اشاره به اینکه رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است، بیان کرد: باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) در این دیدار گفت: در ایام پایانی سال جاری و عید نوروز 1401 بین 6 تا هفت هزار البرزی راهی اردوهای زیارتی سیاحتی راهیان نور در جنوب کشور می‌شوند.

سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی با بیان اینکه اعزام اردوی راهیان نور در سال جاری پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی از 19 اسفند ماه جاری از محلات آغاز شده، افزود: روزانه بین 6 تا 9 دستگاه اتوبوس زائران به سمت منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …