شنبه , 8 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: رژیم صهیونیستی مزه پاسخ به ایران را بارها چشیده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرحله اول راهبرد تحقق انقلاب جهانی مستضعفان بوده و تشکیل هسته مقاومت در ایران و دیگر کشورهای اسلامی دومین مرحله راهبرد تحقق انقلاب مستضعفان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه روز مستضفان روزی جهانی است و متعلق به ایران نیست بیان کرد: تحقق حزب جهانی مستضعفان از بیانات امام خمینی(ره) است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه نباید اجازه داد مستکبرین بر علیه مستضعفان عالم ظلم کنند عنوان کرد: این موضوع با حضور جوانان انقلابی و ولایی محقق شدنی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  با اشاره به سالگرد روز ملی شدن صنعت نفت ،عنوان کرد: این موضوع درس‌های عبرت آموزی برای ما دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه این موضوع برای کشورهای طرفدار و مرتبط با آمریکا عبرت آموز است گفت: یکی از این  موارد جنگی است که در اکراین راه افتاده است.

وی با بیان اینکه آمریکا با کشوری ارتباط می گیرد که آن کشور مطیع محض او باشد متذکر شد: آمریکا از کشورها برای استفاده مالی حمایت می‌کند و در عنوان یک گاو شیرده در مواقع حساس آن کشور را تنها می‌گذارد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آمریکا درست مانند شیطان عمل می کند، ادامه داد:تربیت شدگان شیطان مانند شیطان عمل می‌کنند و در مواقع حساس هیچ کمکی نمی‌کنند.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه دنیا باید از برخورد آمریکا با اکراین عبرت بگیرد تصریح کرد: دنیا بداند ببر پوشالی آمریکا افول کرده و نباید به آن دل بست، ملت ایران تمام همینه آمریکا را بهم ریخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با اشاره به راه مذاکرات عمل به پیشنهادات ایران است و مسیر آمریکا به صلاح آنها نیست  ادامه داد: مردم ایران خوب فهمیده اند که ارتباط با آمریکا چیزی برای آنها به همراه ندارد و نشانه  مخالفت‌های ملت ایران  با سیاست‌های آمریکا شعار مرگ بر آمریکا است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه اعوان آمریکا مانند رژیم پلید کودک کش جلو بیفتد و  بخواهد برای آمریکا راه باز کند ادامه داد: مزه حملات ایران به اسرائیل را بدون اینکه رسانه‌ای بشود چشیده‌اند و بدانند استراتژی جدید ایران در سیاست دفاعی پنهانکاری نیست.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه از این به بعد در مقابل هر گونه تعرضی با پاسخی سخت روبرو می‌شوند گفت: امنیت ملی ایران  خط قرمز است و مسئولان و نیروهای مسلح اجازه جولان به هیچ دشمنی را نمی‌دهند.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه در حمله به مقرر اسرائیلی‌ها در اربیل به دنیا نشان دادیم که در دفاع از کشور مصمم هستیم ، متذکر شد: در ضربه به اعضای تیم جاسوسی در فردو دقت و سرعت انقلابی نهادهای نظارتی مشخص شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به حملات چشمگیر سایبری به مراکز حساس رژیم صهیونیستی گفت:  اخلال در  سایت‌های الکترونیکی و امکان دسترسی به سایت دفتر نخست وزیری این رژیم پلید  با حملات سایبری غیر ممکن شد، تمام این اقدامات در طول 48 ساعت انجام شد و با این کار عزیزان امنیت رژیم پلید از بین رفت.

وی با اشاره به اعدام شیعیان توسط آل‌سعود و محکومیت این جنایت عنوان کرد: این اعدام‌ها دل هر انسانی را به درد آورد و سازمان‌های بین المللی در این زمینه لال شدند و سکوت کردند.

انتهای پیام/ن

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …