چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

نویدکیا: موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی مقابل فولاد داشتیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، مُحرم نویدکیا، شامگاه شنبه در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل فولادخوزستان افزود: بعد از به ثمر رسیدن گل نخست ما از روی نقطه پنالتی ناخواسته عقب نشینی کردیم اما در همین شرایط نیز موقعیت‌هایی در ضدحملات خود بدست آوردیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما عجولانه رفتار کردیم.

وی اضافه کرد: امروز با تیم سرسختی بازی داشتیم که براحتی اجازه خلق موقعیت را به ما نمی‌داد و در نیمه دوم نیز با تعویض هایی که انجام داد درصدد گرفتن نبض بازی بود با این وجود بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت نیز به سه امتیاز بازی رسیدیم.

وی با بیان اینکه دقایق ابتدایی نیمه نخست، خط دفاعی سپاهان تحت فشار شدید فولاد قرار داشت، اضافه کرد: از دقیقه ۲۰ بازی به بعد، این فشار را به حداقل رساندیم و با استفاده از فضاهای دفاعی در چپ و راست تیم حریف، موقعیت های آفریدیم و توانستیم به گل برسیم.

نویدکیا ادامه داد: هر تیمی که سه باخت پشت سر هم داشته باشد شرایط بسیار سختی پیدا می‌کند و ما سه بازی سخت را از دست دادیم اما همواره تیمی که می تواند موقعیت‌سازی کند نباید نگران باشد و فقط باید برای استفاده از موقعیت‌های پیش روی خود تلاش کند. 

نویدکیا در پاسخ به سووال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا پیروزی‌های سپاهان متکی به بازیکنان ستاره این تیم است یا خیر، اظهار کرد: ما چند بازیکن درجه یک خود را از دست دادیم و در ازای آنها بازیکن جدید اضافه کردیم اما واقعیت این است که من در تیمم بازیکنان قدرتمندی دارم که می‌توانم بخوبی از لحاظ تاکتیکی شرایط مناسبی را با آنها ایجاد کنم و هر تیمی آرزو دارد این بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: بازیکنان ما با رعایت بهتر مسائل تاکتیکی در مقایسه با سایر تیم‌ها، این امیدواری را به تیم سپاهان می‌دهند که در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

سرمربی سپاهان با اشاره به شکست‌های اخیر تیمش خاطرنشان کرد: هر تیمی که سه باخت پشت سر هم داشته باشد شرایط سختی پیدا می کند و ما باید این واقعیت را قبول کنیم که سه بازی سخت را از دست دادیم اما تیمی که می تواند موقعیت سازی کند، نباید آینده نگران باشد.

سرمربی تیم سپاهان در پایان با بیان اینکه بازیکنانش در ۲ هفته اخیر با از خودگذشتگی برای بهبود شرایط بعد از باخت‌های اخیر کوشیده اند، اضافه کرد: در هفته آینده بازی بسیار سختی در مقابل آلومینیوم اراک داریم و می‌دانیم که این تیم بسختی امتیاز از دست می‌دهد اما امیدواریم بتوانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.

به گزارش ایرنا، تیم سپاهان اصفهان، امروز در دیدار مقابل میهمان خود فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

سپاهان با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و با چهار امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین، در رده سوم لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …