پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس : ایستگاه های آتش نشانی البرز افزایش یابد

علی حدادی روز چهارشنبه در جمع آتش نشانان شهرستان  نظرآباد افزود: امروز سلامت اولویت اول در سطح ملی است و با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا این مهم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: امید می رود با اجرای طرح  واکسیناسیون جمعیت کشور و رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه گام های موثری برداریم .
حدادی گفت : برای اولین بار با پیگیری های انجام شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعتباری برای مناطق محروم در شهرستانهای غرب استان البرز رقم زده شده است.
وی بیان داشت: بر اساس آمار ریاست جمهوری و وزارت  کشور شهرستان های طالقان، چهارباغ ، ساوجبلاغ جزو مناطق محروم نبودند و فقط در شهرستان نظرآباد یک دهستان به نام  نجم آباد لحاظ شده بود که کل اعتبار آن ۲ میلیارد تومان بیشتر نبود .
حدادی افزود: با پیگیری های انجام شده مصوبه در این زمینه چند روز قبل به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد و ۱۵۹ میلیارد تومان به عنوان اعتبار مناطق محروم بگیریم.
وی یاد آورشد:رعایت عدالت در توزیع این اعتبار باید شود و این اعتبار جدا از اعتبارات تملک دارایی است.
نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اعتبارات در مناطق محروم باید برای  جاده های روستایی، بهداشت و درمان  استفاده شود که اعتبار خوبی برای نظراباد  لحاظ شده است.
وی یادآورشد:اعتبارات ویژه ای نیز برای سد طالقان در نظر گرفته شده که امیداریم مشکل شهرستان نظرآباد از محل این سد برطرف شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …