پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

نفرات برتر مسابقات برنامه نویسی هنرجویان البرز معرفی شدند

مراد مالمیر روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: به مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۱۱ هنرجو راه یافت که به صورت تئوری و عملی به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات علیرضا زمانی از هنرستان میقات آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به رتبه اول دست یافت.

مالمیر  بیان داشت : فاطمه سلیمی از هنرستان حضرت زهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج رتبه دوم را در مسابقات برنامه نویسی استان البرز به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: مهدی  نجفی از هنرستان شاهد ایثارگران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

مالمیر با اشاره به اینکه این مسابقات نخستین دوره لیگ برنامه نویسی استان البرز بود که بین هنرجویان رشته شبکه و نرم افزار برگزار شد،اضافه کرد: میزبانی این رقابت با شرکت ۱۹۳ هنرجو را هنرستان حضرت زهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج عهده دار بود.

وی ادامه داد: این مسابقه با هدف ایجاد شور و اشتیاق در مهارت آموزی در ایام فاصله گذاری اجتماعی ناشی از بیماری کرونا و تقویت آموزش های مبتنی بر شایستگی دربین هنرجویان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه هنرجویان از ۳۹ هنرستان دولتی وغیر دولتی دراین دوره از مسابقات استان شرکت کردند،یادآورشد: پس از داوری و اعلام نتایج با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اهدا لوح و هدایا از نفرات برتر تجلیل شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج تاکید کرد: ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته های مهارتی نقش موثری درتامین نیروی انسانی ماهر برای بازار کار و همچنین شغل آینده آنان دارد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که بیش از ۱۲۳ هزار نفر آن در مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …