چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

وزیر ورزش و جوانان: لرستانی در ورزش قهرمانی پیشتاز هستند

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور آیت الله رییسی در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری کنارگذر، چهار خطه شدن جاده برای ایمنی بیشتر از خواسته های مردم پلدختر است.
وی احداث سد معشوره و بیمارستان ، مدیریت آب را از دیگر خواسته های مردم کوهدشت دانست و گفت: مردم این شهرستان در خصوص بوم گردی انتظار داشتد اتفاقات جدیدی رخ دهد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشار ه به سفر خود به رومشکان بیان کرد: عمده مشکلات مردم این شهرستان توزیع نامناسب آب شهری بود چرا که در برخی نقاط فقط ۴۸ ساعت در طول هفته آب دارند.
سجادی که به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستانهای رومشکان و کوهدشت سفر کرده بود با اشاره به مشکلات فاضلاب روباز در رومشگان خواستار ساماندهی این وضعیت شد.
وی درخصوص انتقال آب از سد سیمره گفت: ۶ هزار نفر از جوانان ما از رومشگان به دیگر استانها به ویژه تهران مهاجرت کرده اند که اگر مشکل کشاورزی منطقه برطرف شود کشاورزان برمی گردند.
سجادی با بیان اینکه درمانگاه این منطقه در حد یک مرکز بهداشت بود، افزود: مردم منطقه درخواست داشتند بیمارستان ۶۴ تختخوابی احیا و طرح آن فعال شود تا رومشکان هم بیمارستان داشته باشد.
وی ادامه داد: بانوان شهرستان‌های رومشکان و کوهدشت خواستار احداث پارک بانوان بودند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …