شنبه , 8 اردیبهشت 1403

کمک های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد

محمد رضا اسپرورین رور شنبه درگفت وگو با ایرنا ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و فرهنگیان و همچنین تسلیت اربعین حسینی،اظهارداشت: ۶۷ میلیارد تومان حجم کمک های مردمی در سال ۹۹ بود که از ابتدای سال تا کنون این رقم به ۲۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین استان البرز سال گذشته موفق به کسب رتبه اول تحقق تعهد مشارکت های خیری شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه خیری زنده یاد حاج حسن کرمی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان درکرج افتتاح شد،خاطرنشان کرد: نگاه مشارکتی مردم در استان مهاجرپذیر البرز که با کمبود زیرساخت های  آموزشی روبروست،نسبت به سال های قبل ارتقاء یافته است.

اسپرورین ادامه داد: در اوایل سال تحصیلی جدید،خیرین مدرسه ساز ۲۵ مدرسه به فضای آموزشی البرزاضافه می کنند.

وی یادآورشد: خیرین مدرسه ساز تا دهه مبارکه فجر نیز ۴۱ پروژه آموزشی در دست اجرا دارند.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در روند توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه بسیار مهم و تعیین کننده است،بیان داشت: مدرسه بعنوان عنصر کلیدی نظام آموزشی،  زمینه رشد فکری و اخلاقی جامعه را فراهم می‌کند.

رییس مجمع خیرین استان البرز از نهاد مدرسه بعنوان مهم ترین کانون برای پرورش نسل آینده و انتقال ارزش ها به این نسل نام برد.

 اسپرورین بازگشایی مدرسه‌ها  را یکی از رویدادهای مهم کشور برشمرد که درجامعه و زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است لذا دوربودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدرسه‌ها تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: ماهیت آموزش و پرورش زمانی است که معلم و دانش آموز در فضای مدرسه تعاملات خود را شکل می‌دهند و دانش آموز در همه ابعاد و موقعیت‌ها به رشد مورد نظر می‌رسد.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …