شنبه , 8 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: کوچکترین تحرک اسرائیل با پاسخ کوبنده ایران مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک  سال جدید اظهار داشت: پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب دارای توصیه به امید آفرینی در سطح جامعه بود.

وی افزود:امید و امید آفرینی در جامعه مطلب مهمی است که مورد توجه و توصیه رهبری معظم انقلاب است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه نکته مهم در امید عمل است، بیان کرد: شخص امیدوار به دنبال عمل است و امید بدون عمل فایده ای ندارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امیدورای به آینده پیشرفت‌های بزرگی را برای کشور به همراه داشت ، ادامه داد: پیشرفت‌های ایران در نانو، هوا و فضا و موشک همه نشان از امید به آینده دارد و باید با قوت بیشتر وارد میدان عمل شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  با اشاره قطعا آینده در اختیار ما است و ما این موضوع را نشان دادیم ، گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از فرمایشات رهبری معظم انقلاب بود که در استان البرز فرصت‌های فراوانی در این حوزه برای جوانان  وجود دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دانش بنیان عمل از روی علم است و مورد تاکید دین است، گفت: در مسیر غیر علمی حرکتی به مقصد نمی‌رسد و باید بر اساس علم به موفقیت دست یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با اشاره به جنگ نابرابر و کشتار مردم بی دفاع یمن توسط متجاوزان سعودی در طی سالهای گذشته، اظهار داشت : تلاش‌های سعودی برای  به زانو  در آوردن یمن موفق نبوده و یمن برای مقابله با دشمنان مقاوم تر از قبل شد.

وی افزود: بر اساس آمار منتشر شد در طول هفت سال گذشته توسط سازمان حقوق زنان و کودکان  6264 زن و کودک یمنی در این جنگ کشته شده و هر دو ساعت 6 کودک یمنی می میرند و 3841 زن وکودک معلول و بیش از 4 میلیون نفر آواره شدند و چندین هزار نفر از کودکان یمنی به سرطان مبتلا شدند.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه عربستان با پول نفت و با کمک آمریکا و غربی‌ها و با خود بزرگ بینی و توهم بزرگ منطقه ندانسته برای از بین بردن خود در یمن باتلاق درست کرده است افزود: این 7 سال نشان داد که مقاومت تنها راه حفط استقلال است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با اشاره به اینکه مقاومت مردم یمن نشان داد که اسرائیل آسیب پذیر تر از آن است که ما فکر آن می کردیم ، گفت: امروز یمنی‌ها یکی از اهدافشان نابودی اسرائیل است و در نابودی اسرائیل نقش یمنی‌ها غیر قابل انکار است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه اسرائیل نباید از موشک‌های ایران غافل باشد، گفت: در صورت هرگونه شرارت طلبی اسرائیل باید منتظر پاسخ کوبنده ایران باشد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه کشورهای منطقه باید از اتفاقات اخیر درس بگیرند و بدانند که آمریکا قدرت تامین امنیت در منطقه را ندارد، ادامه داد:عصبانیت آمریکا از امارات در دعوت از بشار اسد موضوع مهمی بود که نشان داد آمریکا قدرت منطقه ای خود را از دست داده و مقاومت در مقابل استکبار همچنان پیروز است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه کشورهای حامی تروریسم همه به قدرت محور مقاومت اذعان دارند ، گفت: در نخستین جمعه اول قرن با شعار مرگ بر آمریکا به این کشور توجه می کنیم.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …