جمعه , 14 اردیبهشت 1403

ناظم‌الشریعه: دیدار با ایتالیا تجربه بازیکنان جوان را بالا می‌برد

به گزارش ایرنا، سیدمحمد ناظم الشریعه پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت دیدار با ملی پوشان فوتسال ایتالیا افزود: تیم ملی پس از برگزاری دو مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران، امشب(شنبه) و از طریق فرودگاه امام خمینی(ره)به دوحه می رود تا از آنجا راهی شهر میلان شود. 

وی ادامه داد: از ۲۵ نفر دعوت شده به اردو، ۱۴ نفر انتخاب شدند که ۱۳ نفر در ایران هستند و حسین طیبی نیز مستقیما به ایتالیا می آید. بازیکنان تیم اکثرا جوان هستند که برای اولین بار اعزام می‌شوند. این ملی پوشان از بازیکنان مستعد و با انگیزه لیگ فوتسال به شمار می روند، ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دو دیدار دوستانه را در روزهای فیفا برگزار خواهیم کرد. در واقع تمام برنامه ما این است که بازیکنان را آماده کرده تا در مسابقات مهم پیش رو، حضوری موفق داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، بر همین اساس برگزاری بازی های دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تجربه کسب کنند. ما تلاشمان را می‌کنیم که بازی های با کیفیتی را در دو دیدار برابر ایتالیا به نمایش بگذاریم تا آماده رقابت های سخت پیش رو شویم.

تیم ملی فوتسال ایران جهت انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا تا ساعتی دیگر تهران را به مقصد دوحه و سپس میلان ترک می‌کند تا در روزهای دوشنبه ۲۹ و سه شنبه ۳۰ دیماه به مصاف حریف اروپایی خود برود.

بر این اساس سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، محمدحسین درخشانی(مس سونگون) مسعود یوسف، مهدی کریمی، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده(گیتی پسند) سهیل جامدی (مقاومت البرز)علیرضا رفیعی پور، مسلم اولادقباد، محمد شجری(کراپ الوند) باقر محمدی(سن ایچ ساوه) و حسین طیبی بازیکنانی هستند که از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای این بازی فراخوانده شده اند. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …