چهارشنبه , 29 فروردین 1403

موسسه رازی در تلاش برای تقویت پایه های علم و دانش در ایران است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی روز شنبه در حاشیه بازدید از موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی و سایت کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس در جمع خبرنگاران، افزود: رازی توانست با تمام محدودیت ها و با تلاش علمی محققان خود کار تولید واکسن را با موفقیت به این مرحله برساند.

وی با بیان اینکه محققان رازی جهادگران عرصه سلامت هستند، اظهار داشت: فعالیت های موسسه رازی به درستی برای مردم تبیین نشده به طوریکه مردم شناخت درستی از این مجموعه ندارند.

وی تاکید کرد که این در حالی است که این موسسه یک مجموعه تاریخی و قدیمی با قدمت بالغ بر ۱۰۰ سال است ؛ ضمن اینکه مردم باید بهتر و بیشتر از فعالیت های این مجموعه آگاه شوند و قدردان خدمات آن ها باشند مسوولان نیز بایستی به این مجموعه افتخارآفرین کمک کنند تا بهتر بدرخشد.

ربانی افزود: موسسه رازی می تواند در این تحریم های اقتصادی و دارویی برای تامین برخی از داروها، سرم ها و دیگر فراورده های درمانی به مجموعه بهداشت و درمان کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: محققان این مجموعه به صورت گمنام در حال تلاش هستند و باید مسوولان بیشتر و بهتر از گذشته به آن ها کمک کنند و این مجموعه با درخشش علمی خود می تواند پایه ای برای درخشش و رشد و تعالی کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با حضور خود در موسسه تحقیقات واکسن  وسرم سازی رازی از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …