سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

تفاهم نامه همکاری بین بنیادشهید البرزو شرکت صنایع ماشین ابزار منعقدشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز دوشنبه در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بر لزوم توجه ویژه به اشتغال ایثارگران تأکید کرد و گفت: راهبرد بنیاد امروز با توجه به محدودیت‌های استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و جذب این عزیزان از طریق آزمون‌های استخدامی، خوداشتغالی، کارآفرینی و استخدام ایثارگران در بخش خصوصی است تا بتوانیم بخش عمده‌ای از ایثارگران جویای شغل را مشغول به‌کار کنیم. 
سلیمان رستمیان عمده جامعه هدف بنیاد را نیروهای متخصص، متعهد، توانمند و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر دانست و افزود: امروز بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از یادگاران شهدا و ایثارگران استان البرز در پست‌های مدیریتی در حال خدمت به مردم هستند که این برای ما و کشور یک افتخار است.

وی اظهار داشت: یادگاران شهدا و ایثارگران پس از گذر مشکلات بسیاری در زندگی مسیر موفقیت را پشت سر گذاشته و امروز ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند. آینده کشور به‌دستان جوانان متخصص و باایمان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه آینده کشور به دستان جوانان متخصص و با ایمان است، تصریح کرد: ما امروز با یک هجمه‌ای از فارغ‌التحصیلان جویای شغل و یک موج نگرانی از طرف خانواده‌های ایثارگران مواجه هستیم که نگران آینده فرزندان خود هستند و ما امروز به‌عنوان خادم ایثارگران و به‌عنوان یک تکلیف تلاش می‌کنیم تا مشکلات ایثارگران در بحث اشتغال را به حداقل برسانیم.
رستمیان افزود: سعی بنیاد بر این است تا نیروهای آموزش‌دیده و متخصص که از قبل مشاوره و آموزش‌های لازم را دیده‌اند را معرفی کند و همه‌جوره نیز حامی این عزیزان است.
مشاور امور ایثارگران استانداری البرز اظهار امیدواری کرد که انعقاد این تفاهم‌نامه زمینه‌ای برای اشتغال ایثارگران در یک فضایی معنوی و حرفه‌ای باشد و مطمئناً این قدم‌هایی که در جهت خدمت به ایثارگران  برداشته می‌شود مایه‌ی خیروبرکت خواهد بود.
در ادامه نیز مدیرعامل شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو، مهندس شاهین فر با تأکید بر اینکه ما به عنوان بخش کوچکی از جامعه تمام تلاش خود را برای اشتغال ایثارگران بکار خواهیم بست، گفت: ما امروز نسبت به ایثارگران به‌عنوان ارزش‌های انقلاب مسوول هستیم و تمام سعی و تلاش خود برای اشتغال این عزیزان بکار خواهیم بست.
وی افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه گام‌های بلندی در راستای اشتغال‌زایی، تکریم و رضایتمندی ایثارگران برداریم و بتوانیم به وظایف خود به‌درستی عمل کنیم.
مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت صنایع ماشین‌ابزار ایران‌خودرو در ادامه تصریح کرد: آموزش فرزندان شاهد و ایثارگر از طریق برگزاری اردوهای راه اشتغال و مشارکت در طرح سپاس نیز از دیگر اقداماتی است که امیدواریم در آینده بتوانیم با همکاری بنیاد اجرایی کنیم.
گفتنی است این تفاهم‌نامه در هشت بند به امضای طرفین رسید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …